21 maj 2008

Mycket roligt i dag=)

I dag hände mycket roligt sen jag sluta jobbet=) eller nja asså jo=) spackla Tezz tak var väl si så där men jag fick ju träffa henne en stund=)Synd att det var så lite att spackla;) hihi!! Men sen hämta jag ut paket med "kläder" och sen när jag kom hem så stod ett paket på bron från Englamaria=)

Det var lite fina saker inför sommaren! Men det här hjärtat har jag beställt för att lägga på min mors grav på söndag=) Hon skulle ha fyllt 48år i år.
Tiden går så himla fort!!
Ha en jätte fin kväll.
kjam kjam

6 kommentarer:

Linneagården sa...

Hej Vännen!
Å, vad fint hjärta din mamma ska få som smycke på stenen.
Fågelholken gillar jag oxå skarpt, fanns den hos Englamaria!?

Tack snälla för att du handlade idag, ska snart ta mig en stut.

Stor Kram /madelene

Anonym sa...

Tusen tack för hjälpen igår med taket=) och tack idag för presenten på bron ;)

Superfint hjärta som din mamma ska få =)

Kramar

Synnøve. sa...

Härligt smycke...
Fågelhuset var sött, vem tror du flyttar in där?
Ha en kanon fredag vännen.
Kram Synne :D

Unknown sa...

Åhh,så fint hjärta din mamma får på sin gravsten,så fina ord..man blir rörd!Önskar dig en fin Helg vännen!

Kram Maria

H@nn@ sa...

Hejsan.. Har du bestämt dig för någon valp än.. Blir så kul sen när man får se bilder från den lilla snyggingen..:D Hoppas allt är bra med dig och att du får njuta av sommar vädret..:D

Kramar
Hanna

H@nn@ sa...

Hej... Jag och min kille bor inte ihop, men hoppas väl snart att få flytta ihop..:D Jag har alltid tyckt om djur, alla utom spindlar.. :( Så jag trivs jätte bra med hans orm..:D Hon är tiktigt snygg. Fast ibörjan tyckte hon inte om mig så hon gömde sig direkt när jag kom.. :P Vänta bara att vi ska flytta då ska hon få en hel vägg som hem..:D
Förstod att det var valpen som du visar i sidelementet.. Är ju jätte snygg...:D

Ha en bra helg.:D
Hanna