20 juli 2008

I går kväll var det abbarn som drog

Busungarna i den lilla spindelmannen "båten" Den var super roligt,tack veronica för den säger dom.
I går kväll var det ju fiske,måste säga att katten fick då mest med mat om man säger så=)


Dom här var väl dom minsta=) Gulliga tyckte barnen och katten gillade frukosten i dag=)



Var en lugn och fin kväll på denna sjö,svanarna låg där ute i godan ro och flöt.




Här är lill tjejen på g upp till bilen för hon var lite trött och hungrig.



Och där fanns det ju,mackor med sallad,ost,skinka,potatissallad,gurka och tomat!
Och jag tog nog fart efter henne jag med,för fikat är de jag ser fram i mot;)



I dag var vi på åsele marknaden och gick och gick,gisses så mycket det är.
Och så jag hade trevligt, träffa på jätte många gamla skolkompisar,en del höll man inte på att känna igen så det var tur dom kände igen en själv.



Det var allt för mig i dag.
Ha en fortsatt bra söndag!
Kram på er
















3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att abboren fastnade §:-))

Tack för ditt stöd iaf, om mitt sovrum...

Kram,
//chie

Pixi sa...

Oh vad ni har haft det trevligt!! Kul!!=)

Synnøve. sa...

Ser ut som familjen Cia har haft en bra dag.
Skönt att höra. Det har ni gjort er förtjänt av tycker jag.
Kommer snart med mera bilder.
Ha en fin måndag.
Kram Synne :D