12 september 2008

Helg och barnvakt

Trevlig helg på er!!
Vad ska ni göra i helgen då?
Berätta,det är alltid roligt att veta=)

I går åkte stolen och klippsetet fram, jag och lill tjejen hade så tråkigt för gubben hade åkte till östersund och hämtat min far som opererat sig,efter det börja bli mörk så ville varken jag eller lilla D gå ut och hitta på något så då bidde det att ta fram saxen!
Men det är inte lätt att klippa barn tycker jag=) min lilla 3åring rörde rätt friskt på huvudet=)
*haha*
Men någe fick vi ju till;)


Nu lägger vi locket på för denna gång med saxen och tänker på att det är helg snart=)
I kväll blir det bara mys för min go kille kommer hem från norge;ska inte glömma och fråga efter namnet på ön;)
Sen i morgon får vi besök från vilhelmina och jag ska få äran att vara barnvakt några timmar
åt Tilda,Melinda och Tindra! Få se om vi ska gå ut och hitta oss något höst pyssel med dom!
Sen ska vi äta lite paj;)
Sen på kvällen är nog alla i denna familj söjd(trött)
Det kommer passa bra med en film och mysa till!!
Ha det så bra och jag är super glad för att ni tittar in till mig.
Kjam
<3




3 kommentarer:

annette sa...

Tack för hälsningar hos mej, ja vad jag skall göra det vet Du, och nu börjar det likna något som heter att kolla över vad som skall med.

Ha Nu en jättetrevlig Helg, verkar vara en del på gång,mysigt med många barn!

Kramen //annette

Anonym sa...

I helgen ska vi med grabben på nöjesfältet som slagit upp ett stenkast härifrån.
Sen hoppas vi ju på att kunna leasa ut honom till farmor o farfar på kvällen o natten så vi får lite *rå om varandra tid*
Dotra ska sova hos en kompis.
Sen blir det väl mest lugnt hoppas jag iaf.

Ha det gott
Christa.

Psst.. Är jätte glad att du tittar in till mig också

J....y sa...

Så fin du har gjort din header!
Och med väldigt sann text på...

Jag har två saker att välja på i morgon att roa mej med, men är så trött och "off" så jag blir nog hemma från allt )-:

Är lite "sur-kärring" i dag...
Ha en go helg själv, vännen! Kram, Jenny