13 september 2008

Utmaning och snäckor

Hallå igen
Detta blir ett extra inlägg i helgen;)
men i går kom ju min kära lilla kille hem från nord norge(tror jag ha rätt)
Han hade snäckor i massor med sig,så vi gjorde rent dom och la dom på olika ställen*OBS*
inte alla,de flesta ligger i påsen;)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Det var så härligt att sitta och titta igenom alla fina snäckor.

Dessa var väldigt fin tyckte jag,gillar blåa färger jag;)
Här berätta han att i bollarna har det bott djur fast dom e död nu;)
AAA sån tur tänkte jag.




Kräftklorna tyckte han om;) Va gullig barn är

Vi tog och gjorde ett tio tal halsband oxå.
Och så berätta M att det hade simmat delfiner(tumlare) efter båten,det hade jag velat varit med om oxå.
Så vackert de lät.



UTMANINGEN
Jag ska berätta om 6 saker som gör mig glad.
1. Min familj,vänner och hundarna.
2.Att baka,laga mat osv,jag bara älskar det.
3.Att mina barn städar sitt rum några gånger i veckan och vill hjälpa till utan krav.Trots sin ålder (5&3)
4. Att få fina sms av alla mina fin vänner,det gör mig riktigt glad när dom skriver fina saker.
5. Att göra någon glad som har det jobbigt och svårt,att hitta ett bra hem till ett djur som är värd det.
6.Alla underbara människor jag träffat i denna blogg värld!!!!!

Å så vill jag ge den vidare till:

Frida,Jenny,Therese & Madde.

Hoppas inte ni redan fått den?
Nu ska jag ladda upp mig för nu kommer snart busungarna;)
Tack för att ni finns där ute.
Ha en fin lördag nu.
Kjam fråm mig till dig
<3>


4 kommentarer:

Anonym sa...

hej du, nu har jag minsann gjort utmaningen, impad:P

Anonym sa...

Vilka fina snäckor.
Riktigt avundsjuk på delfin tittandet.
Ha en forts. fin helg
Kram

Synnøve. sa...

Hejsan.
Fina bilder du har idag.
Vilka saker han hade med sig från Norge.
Kråkeboller har jag ätit.
Kommer du ihåg vart han varit?
Här sitter vi idag och bara slappar. Skönt det med.
Kram på er.
Synne.

J....y sa...

Waow...vilka fina snäckor och andra strandfynd sonen gjort!!

Skulle gärna gått med honom på den strandpromenaden!

Jag "tar åt mej utmaningen" och sätter igång med den på en gång!
Kram och natti, vännen önskar Jenny