19 september 2008

Trevlig helg

TACK MADELENE (LINNEAGÅRDEN)

Jag tycker M ska öppna eget och fara runt och designa om hos dom som behöver en spark i röven=)*fniss*



I dag hade jag sådan tur att min kära vän/granne kom hit och gjorde om vårat tv rum.



Allt blev såååå bra och jag är så glad.

Hon är ju bara för duktig för att vara san!!<3<3>Saker som jag aldrig skulle tänkt på ligger i mitt fönster

Och se så fint de blev.




Mina blommor har fått sig en egen hörna




Jag bara njuter




I kväll blir det mys pys



Här ligger snäckorna så fint som sonen plockade i norge.



Vad händer för er i helgen då?

Här blir det bara lugnt å skönt.

Trevlig helg på er!

Kjam

11 kommentarer:

Anonym sa...

Blev ju kanonbra det där =) roligt att göra om =) Kram

Anonym sa...

Åh så fint det är överallt...
Idag händer inte så mkt mer idag.
Känns som att jag gjort mitt för denna fredag.
I morgon ska vi iväg o storhandla och lillemannen ska iväg o sjung i
Världensbarn kören i ett grannsamhälle här.
Ska ta med kameran o hoppas att det är bra väder.
Ha det gott vännen
Kramiz

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Så fint det blev.
Om du vill får du gärna sända henne hit ett par dagar hehe....
Tränger lite hjälp med att fixa i sovrummet serru.
Förstår att du njuter nu.
Sätt dig i soffan och mys. Jag ska sätta på en kanna te och slappa en stund.
Kramen vännen.
Synne.

annette sa...

Oj, vad Du bloggat sedan jag for, så kul att vara med Dej i alla Dina göra grejor, tråkigt med Rottisen, förstår att Du blev riktigt arg!!
Du att ha en egen inredare är inte alla förunnat, skulle verjkligen behövas hos mej, har inte riktigt sug efter att styra hemma!
I helgen blir det förutom födelsedagsfest imorgon mest att ta hand om tvätt och styra lite med foton!
Ha nu en superhelg och tack för hälsningar, har saknat Dej jättemycket;)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam//annette

J....y sa...

En alldeles egen inrednings-kompis?
Inte dåligt, vill jag lova!
Ser verkligen "mys-pys" ut...och så rent och fint!

Njut av ditt härliga rum och tänd dina ljus...(misstänker att det redan är gjort?)

Kram och ha en fin helg! //Jenny

Hannele på Hisingen sa...

Så trevligt, önskar dej en bra helg.
(Äggmaskin är det bästa vi skaffat, perfekta ägg varje morgon, används flitigt av oss alla :)

Anonym sa...

P.S.
Du skrev i rätt blogg (jag har haft problem idag)

Anonym sa...

Lördag förmiddag.
Passar på att titta in här en liten stund. Hoppas du får en fin dag.
SJälv har jag fullt upp..
*snark* hade hellre sovit eller nåt..
Kramiz

Anonym sa...

Hallojsan....
Såg ut som det blev riktigt fint i tv-rummet.Jag får kika nästa gång jag dyker förbi.

Kram från din egna parasoll-leverantör...hihihi

Linneagården sa...

Godmorgon Vännen.
Tackar & bockar för ALLT fint du skriver om "make over´n" Det var bara kul. Lite annorlunda att fixa & piffa till med mörkare saker än vad jag är van här hemma, hihi..
Nu ska jag måla några vändor till....sen ringer jag.

kram så länge /madelene

Unknown sa...

Blev ju jättefint hemma hos er,så mysigt och hemtrevligt det ser ut!
Så fint med alla värmeljus,så fint på bordet med rönnbären och ljusen!
Soffan ser så mysig ut,nog skönt att krypa upp där.=)

I fönstret blev det också så fint!Gillar tavlan med fåglarna och fyren,väldigt snygg!

Kram Maria