10 oktober 2008

Minnet och helg

Hallå och trevlig helg på er alla!!
I går bakade jag kladdkaka till efterrätt.
Min kär vän Erika lurade mig;) Du vet erika,du får inte surra om vad ni äter/har ätit för då vill jag oxå ha=)

I dag skulle min mor blivit 48 år! 601010
Jag vill bara slänga i väg tusen tankar upp till dig!!
Du/ni lever i våra minnen!
Och i graven intill ligger mina två små syskon och vilar i frid!!
Jag saknar er alla,och jag vet min syster gör det med!!


<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
Jag hoppas alla ni där ut får en trevlig helg och var rädd om varandra!!
Kram från mig till dig!!
<3

17 kommentarer:

Anonym sa...

Oj visste inte.......
Själv har jag min mor kvar i livet
men det är snart *i dagarna* 12år sedan pappa gick bort.

NU vet jag vad jag bara måste blogga om.. Något som är ett känsligt kapitel för mig..
Går o gör det på direkten.
Önskar dig en fin dag min vän
Kram

Anonym sa...

Ja de e klart jag gör. Vad fint det va på gravarna.. Silver granen som är på graven är från vårat hus på landet. trodde inte det skulle bli så bra som det blev. kram från syster yster

Chubby Chieque sa...

Tack för att du kom och hälsade när jag mår så dålig.

Vad fin graven är. Det känns i hjärtat när jag ser såna. Det är 3:e året min älskade pappa gick bort. Det som gjorde mig med mitt livsångest är att jag hann inte säga farväl och inte ens se honom begravd.Så låånggt borta!

Ha en kul helg,

Anonym sa...

Till syster
Ja det blev bra med silver... önska jag hade sådana träd här oxå. Kram på dig så hörs vi

annette sa...

Hej!

Förstår ju att något tragiskt hänt det här året, skönt att då ha gravstenar att gå till och minnas Dina nära och kära.

Ha nu en skön Helg!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

//annette

Linneagården sa...

Tack för att ni kom en sväng idag. Du fick ju ingen Kram, så jag skickar den här igenom istället.
Vad fint du har gjort på gravarna, det "ser" de där uppifrån.

Hoppas du får en bra kväll. Jag tänkte kanske ha skattjakt för barnen i morgon....hör av mig.

kram kram /madelene

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vad fint det är på gravarna era. Brukar ju gå förbi där ibland. Tänk att det är så länge sen det ofattbara hände. Det känns som det inte var så länge sedan när man tänker på det. Hoppas att helgen blir bra. Kram å styrkekram C

Synnøve. sa...

Hej.
Blir lite sorgsen när man läser din blogg nu.
Att mista tre stycken samtidigt måste vara förfärligt.
Din är född året innan mig...
Gravarna var väldigt vackra tycker jag. Du hälsar på dem ofta förstår jag.
Ha de nu så gott under helgen.
Överraskning på väg i posten nu.
ÄNTLIGEN hehe.
Kram på dig.
Synne.

annette sa...

God Helg på Dej själv, Du har en sak inne hos mej!

Stora Kramen //annette

Anonym sa...

Hej på dej du "kakbakgalna".. visst måste man testa och visst blir man sugen då man ser något gott i gott gott.. choklad är ju så himla gott.
Så till det lite mer tragiska du skriver om..
Så ung mamma och så små syskon som du inte har runt dig längre.. Tragiskt när det blir så här.
Önskar en go dag till dig o de dina.. det är ju lördag:-)
Kram på dig

annette sa...

Läste inne hos Synne om olyckan, så tragiskt, men skönt att Du idag har en egen familj att ta hand om!

Stora Bamsekramen //annette

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kram Annica

annette sa...

Åtgärdat,ser inte Ditt namn så ofta....

Sorry!

Kramen //annette

Unknown sa...

Blir så berörd när jag ser gravarna *tår*och så fint med ljungen på gravarna.Sänder dig tröstande tankar vännen.

Har ju själv mist min mor när jag var 10år,så för 5 år sedan miste jag min styvmor i stroke.Sedan så har jag mist 3 barn,mitt hjärta gråter när jag tänker på dom och på vilket sätt dom dog.=(

Sänder dig tusen varma Kramar/Maria

Chubby Chieque sa...

You are my sunshine award till dig!

J....y sa...

Älskade vän...Visste inte detta...

Känner dej bara genom blogg, men blev så ledsen för Din skull.
Jag "gråter med dej" och önskar dej styrka.
Om tio dagar blir jag 48...den tjugonde...
Och har själv haft en liten bebis i magen som dog...
Tack för dom fina Awardsen...Jag vill Ge Dej något, men jag har inga awarder att dela ut.
Du "får en sång" av mej. Som jag brukar lyssna på när jag tänker på mina saknade.
Kramar dej så det knakar...//Jenny
*******************************

http://www.youtube.com/watch?v=MDKnFu7Z4lI&feature=related
*******************************
Hoppas den "passar" Dina känslor också...

Pixi sa...

Hemskt det där! Men glad över att du finns med oss..jag jag har ju oxå gjort lite till gravarna som du sett..kul ibland att sätta sin egen prägel på det..fast jag måste alltid ha nån med mej när vi ska hem..känns som jag inte kan ta mej därifrån själv..känner du oxå så lr?Kram på dej !!