9 oktober 2008

Snart helg

Lilltjärn

(kort från förra vintern)
Idag var det inte bästa vädret ute,men har man barn och hundar så finns det inget dåligt väder,bara dåliga......;)
Jag är inte så beroende av att alltid ha fint väder då jag är ute.
Men hit och dit!!
Hoppas er vecka varit lika bra som min;) jag har mest bara varit hemma och stökat på!
Jag är lite av den typen som gärna är hemma eller ute i skogen,alltså ingen stadsmänniska,men det visste ni ju redan om!
Jag har inte så mycket roligt att blogga om just nu,jag bara stökar på i uthusen osv.
Men jag önskar er alla en fin dag!
Ska komma med ett bättre inlägg i morgon och önska er en trevlig helg.
kram på er där ute.

4 kommentarer:

Linneagården sa...

Hej vinter-människan! I morgon vill vi INTE ha nån snö. Ni kan ju dyka upp vid 10.30 så äter vi lunch & "surrar" vid öppen eld.

Kram kram /madelene

Synnøve. sa...

Hej vännen.
Så fin bild från förra vintern.
Här är det långt ifrån kallt. Har 8 plus idag.
Det blåser og regnar då....
Ska komma över gränsen med paket åt dig hehe.
Ha det så gott och njut luchen hos Madelene :D

Kramen från mig.

Unknown sa...

Ja,det är väl kul att stöka på och pyssla i hemmet,finns ju alltid något att göra.=)

Vilken vacker vinterbild,så vackert snön glittrar i solskenet!
Jag giillar alla årstider,varje har ju sin tjusning tycker jag..och precis,det finns inga dåliga väder,bara dåliga kläder..det brukade alltid min styvmor säga*ler*

Kramis Maria

Chubby Chieque sa...

Kom gärna och vad med mig på SPA week-end och awards night.

Ta hem den 3:e award!