7 oktober 2008

Tisdag i dag då


Ja nu är det inte så grönt å fint längre!
Men vad gör de,det blir ju vitt och fint snart;)
Jag har inte fotat så mycket nu senaste veckan så det bidde ett kort från i sommras på lillkillen min som älskar att trixa!
Mitt liv på slutet har gått ut på att vara trött,jag vette tusan men jag tror jag tog efter jenny=)
Jag har knappt sovit sista tiden,FAST nu har jag sovit ca 5 timmar dom två senaste nätterna så nu känns det lite bättre faktiskt.
I dag så ska mina kidz fota sig på dagis,så jag måste gå och fixa till dom lite nu.
Men ha en bra dag.
KJAM

12 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon vännen!

Jasså dom ska fotas! De blir roligt när dom korten kommer! =) Nu ska jag snart köra till stan.. Jag ringer dig senare! Kram, och ha en bra dag, hälsa kidzen! =P
/e

J....y sa...

Tack snälla för husbilden!
Du får ta vad som helst från mej, men inte sömnproblemen!!
Dom vill jag inte ens skänka en ovän!
Hoppas det löser sej snarast, så du får sova gott om natten igen..
Ha en skön dag, och säj till sonen att han skyndar sej att trixa innan snön kommer!
Kraaaaam, Jenny (-: Och Tack igen...nu ligger den bland mina husbilder!

Anonym sa...

När jag skulle åka till vet. med Ozzy i morse hade vi faktiskt en minus här.. Burr..
Var iväg igår o köpte mig mössa o vantar inför vintern. Billigt o bra vart det..

Ja visst rackarn...
Jag skulle ju ut o fota hus...
Tyvärr får det vänta lite.
Ozzy är sååå trött efter sin *lugna ner dig spruta* hos vet.
Lovar ta bilder när jag går ut nästa gång det blir fint väder.
Nu ser det ut att bli kasst i några dagar här..

Stor kram till dig.

Christa

Anonym sa...

TILL E
Vi syns i morgon. kram på dig vännen

Synnøve. sa...

Hej Cia.
Vad var der för ras på valpen? Är så nyfiken hehe.
Ska bara säga att det går bra för Erri på jakten :D
Gissa att jag är glad.
Sen i söndags har de fått 5 djur av 14.
Helt ärligt så längtar jag faktiskt efter snön jag med.
Men det får man nog inte säga högt hehe.
Ha nu en fin kväll vännen.
Kramen Synne.

Unknown sa...

Så fin bild på din lillkille!
Javisst är det vitt och fint på vintern,tycker att alla årstider har sin tjusning.

Jobbigt när man inte får sova,skönt att du fått dig lite sömn iallafall.=)Själv så har jag också känt mig ovanligt trött den senaste tiden,har sovit både på dagen och min nattsömn är som tur var bra.

Tusen kramar till dig med!

Unknown sa...

Vilken fin bild på din lillkille som fiskar högst upp,verkligen fin!

Nä,nu börjar klockan bli mycket så jag ska gå och sussa,hoppas att du får sova gott inatt vännen,sov så gott.=)

Stor Kram Maria

Anonym sa...

Gissa vilken tok som steg upp tidigt o drog iväg med kameran i morse.
Jupp.. Undertecknad.
Vi hade frost och det var riktigt fint i dimman.
Ha en go dag vännen

Christina sa...

Så söt lillkille du har.
Blir säkert fina foto.

Ha en skön dag vännen
Kramkram

Anonym sa...

Hallå där!
Tänkte bara höra om du är hemma nästa lördag (18/10) Ska troligtvis köra till Åsarna då och det skulle vara skönt att ta en paus längs vägen
Kram Tina

MOONLOVER´S sa...

TILL TINA
Hallå. Jo jag är nog hemma,och får man besök så får man hålla sig hemma,Max åker ju upp till villis den 17 men vi andra är hemma. Det är bara skojigt att ses. Vi hörs kram

annette sa...

Ja, visst är det konstigt detta med trörrhet och sömn, skittrött just nu och då sover man också dåligt!! Men det blir väl bättre får vi tro;)
Ha en skön kväll!

Bamsekramen //annette