28 oktober 2008

Äntligen snö!! Och utmaning

Bidde lite extra kort för i dag på mina små fyrbenta vänner


Lite extra kort från dagens bus! Som ni ser växer nico bra!
min Rottis kille är 66cm i mankhöjd. Nico är lite större nu!
Ja på höjden alltså. Han har mycket hud av växa i ännu!









~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tjohej

I morse var många barn glada när dom såg att det var vitt på backen.Även mina var det;)
Ja med,nu vill jag bara ha lite mer så man kan köra släde snart(å skoter)

*
*
*
*
*
*
*
*
*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Utmaning

Annette med bloggen anesas-bildblogg har gett mig en utmaning.


Här nedan hittar ni reglerna.Reglerna är följande:* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

1.Jag är väldigt lätt väckt,bara någon smyger genom rummet/huset så vaknar jag. Och kan inte somna om på 2min.Snarare timmar.
2.Får "damp" om jag måste sitta stilla länge. Ex ett kontors jobb skulle ta knäcken på mig.
3.Gillar att laga mat,baka osv.Göra mysigt hemma.
4.Måste dammtorka och städa flera gånger i veckan.Gillar inte när det står disk på bänken.
5.Har fått höra att jag är för snäll mot allt och alla!(kan nog stämma) Måste lära mig att säga i från mera
6.Älskar att få göra något med nära och kära. Mina vänner är väldigt viktiga för mig
7.Min familj = VIKTIGAST


Nu utmanar jag:Frida,christa,Jenny,Hanna,Therese,Camilla & Christina

Ha nu en fin dag.

Själv ska jag vara ute så mycket som möjligt.

Kjam

9 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj vännen..
JIPPIE Jag hade redan gjort den.
Du får scrolla ner i mina inlägg så hittar du den efter ett tag.
Här hade vi en massa frost i natt.
Nu är det ca +5 och ganska mulet.

Ha det gott vännen
kramiz

Christina sa...

Nej men....snö!!!
Så härligt men det kan vi inte vänta här nere i södern inte än.

Kul att läsa om dig och jag antar utmaningen.

Ha det gott i snön
Kramkram

annette sa...

Vad kul det var att få veta lite mer om Dej;)

Avundssjuk på Eran snö är jag, hoppas Ni får mer och att den blir kvar!!

Stora Kramen //annette

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tack för den..Jag ska genast anta utmaningen. Ha det gott å Kram C

Unknown sa...

Jättefina bilder på dina hundar!
Nico har ju vuxit till en stor och stilig kille och din rottis är också så fin!Nico ser ut precis som en varg i ansiktet.=)Dom ser ut att ha det kul att busa i snön.=)

Förstår att du älskar snö när du har draghundar och kan åka släde!
Härhemma så har det bara kommit lite på marken,brukar ju vara mycket snö annars vid den här tiden.

Har också fått samma utmaning som du,ska göra ett inlägg om jag orkar idag..har inte haft lust att blogga på senaste tiden..men så kan det ju vara ibland.Hoppas du får en härlig dag,sköt om dig!

Kram Maria

Anonym sa...

Hello igen.

Mannen är inte lika glad åt vädret.
Fick byta till vinterdäck idag då det lovas kallt väder på lördag då han ska köra 50mil upp i landet.
Jag är INTE avundsjuk just nu.
Inte på bilkörandet iaf. Mina mil för att lämna o hämta barn räcker gott.

Ha det gott och mys med tända ljus

Christa

annette sa...

Vi skall visst få snökaos här natten mellan torsdag och fredag, då tar jag bussen till Söderköping där jag skall jobba den dagen.
Ha en skön kväll och håll Dej inne så Du har alla ben hela imorgon:

Stora Kramen //annette

Synnøve. sa...

HEj på dig.
Så snön har landat hos dig med nu.
Visst är det skönt.
Hoppas du trivs på nya jobbet.
Ska fixa frukost nu. Travelt med gäster vet du hehe.
ha det gott och njut av snön nu.
Kramen på dig.
Synne.

Pixi sa...

OJ vad snö o e han såå stor redan! Tjitt blir en jättehund..du har nåt att hämta hos mej!=)