31 oktober 2008

Tack Pixi

Trevlig helg då;)
Jag fick en fin start på helgen av pixi
Hejsan
Jag hinner knappt med datorn nu,i går starta vi inte änns den efter jobbet.
Men nu kommer en helg snart och jag ska besöka er alla!
Denna award ska jag klura på lite under dagen,vilka som ska få den;)
Så jag återkommer efter jobbet med det;)
Jag vill ge denna till:
Madde:För att du är en underbar vän och blogg skrivare.
Synne: För att du är en underbar människa som jag så gärna skulle vilja komma och kram.
Jenny: Ja för att jag bara älskar din blogg om allt från djur till....=)
Frida: För att du är min goa vän och du måste blogga mer=)
Christa: För att jag bara älskar och gå in och få titta på dina bilder och du är så härlig
Annette: Du är så snäll och go,gillar din blogg så mycket. Å dig med;)
Maria: Du är en sån fin människa,jag gillar dig från topp till tå. gosegumma är vad du är=)
Ha nu en fin helg.
Kram på ji.

5 kommentarer:

annette sa...

Tack snälla, goa, rara, blir så jätteglad över Awarden och så enormt glad för Dina ord!!

Jag gillar ju också Dej mycket och förstås Din jättefina blogg med underbara inlägg och härliga hälsningar;)


Stora Bamsekramen!

annette

Anonym sa...

TACK, TACK MIN KÄRA VÄN -DET ÄR ÖMSESIDIGT!

JAG KOLLAR IDOL NU & BLIR SÅ "BETUTTAD" I LILLA JOHAN....
VI HÖRS I HELGEN.

KRAM KRAM /madelene

Unknown sa...

Åhh,Tack söta för gulliga ord och för den fina Awarden,du är också en så underbar människa,sååå glad jag blir!=D

Ska snart sova..har just sett på en thriller på tv på femman..så jag sitter med hjärtat i halsgropen.=)
Jag gillar thrillers..den var väldigt spännande..som tur var så slutade den lyckligt!=)

Hoppas du får en jättefin halloween,Stor Gokram från Maria!

annette sa...

Ha nu en underbart skön söndag själv!

Kramen //annette

Anonym sa...

Tack goa vännen för awarden..
Du är sååååå snäll.
Har precis lagt in ett par bilder men vet inte om jag kommer vara med i fototrissen denna veckan. Det trodde jag iof inte jag skulle förra veckan heller men vi får väl se.. *fniss*
Hoppas du har det fint.
Kramiz