26 oktober 2008

Sola skin å de e söndag

Då var det söndag,tråkigaste dagen på veckan tycker jag=)
Men i dag ser man till och med solen ute så det är toppen!!

( Dålig mobil bild)
Jag har faktiskt haft en helt ok helg,i går var jag,barnen och roger(farbror) på storsjöbadet i östersund och det var roligt. M hoppade som en tok hit och dit,jag hade svårt att hänga på där i mellan åt. Lilla D hon trivdes bäst där dom hade barnavdelningen(varmt vatten) Å där satt jag och hade det bra oxå;)
Sen lämna jag barnen på kalaset och for ut och handlade lite.
Sen på kvällen kom Therese hit en snabbis och surra,inte helt fel.
I dag tror jag att vi ska ut på storriset om jag får tag i frun=)
Men ha en underbar dag!!
Me like you;)
kram

6 kommentarer:

annette sa...

Skiner solen på Dej idag?
Ja, det är nog bara för att Det är Du det, för här skiner det banne mej ingen sol, regnet vräker ner och så blåser det som attan!

Men det får man väl också överleva;)

Stora Kramen på Dej!

//annette

Anonym sa...

Vad hade du, sa du???
sååå... siiiiiii...?? nä SOL var det visst.
Hm det är alltså du som snott den..
*fniss*
Här har varit igengrått hela dagen.
Riktigt aptrist.
Men tog ut katterna i sele idag
Det var lite poppis iaf. Särskilt av majja som är tuffast.

Ha det gott tjejen

Kram
Christa

annette sa...

Hallå igen Vännen!

Tänkte pigga upp Din söndag med en utmaning som finns hos mej!

Ha det bra på nya jobbet imorgon!

Kramen //annette

Pixi sa...

Önskar dej en trevlig måndag! =)

Linneagården sa...

Frun här.... Hoppas allt är bra!? Jag har tagit fram lite mörkare keramik i köket nu..för det behövdes städas & då är det ju roligare att byta ut lite grejer.
Vi höres.

Ha en bra kväll.
//madelene

Christina sa...

Ha en skön tisdag vännen
Kramkram