15 november 2008

Äntligen

Underbart
Nu kommer det äntligen snö,så jag har väntat*fniss*
Men först...
Kom lite gäster i dag så jag slängde ihop en snabbpaj,med bär från gården och så toppa jag pajen med sirap så den blev lite mer knäckig. Serverade med glass och marsan kräm.
De bidde gott och räckte till alla.
Sen var det dags att gå ut och njuta av snön=)

Fyrhjulings race runt gården










Hundarna busade på som bara tusan.
Dom sa nog äntligen dom med,i alla fall malamuterna;)
Rottisen gillar oxå snö men vill gärna vara inne oxå=)
Ha nu en trevlig lördag på er.
Kram

6 kommentarer:

annette sa...

Oh, vad avundssjuk jag blir, har Du fått så mycket snö så det går att busa;)
Här är det vårvindar friska kan man säga, 12.5 grad varmt och rejäl blåst som i April tycker jag!

Kramen och ha en skön lördag i snön!

Kramen //annette

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ja nog har det snöat alltid..hi,hi.
Idag har jag haft nån slags barnkolloni tror jag. Gissa hur hallen såg ut efter att 7 barn hade varit ute och busat i snön och sedan kom in och var minst sagt ganska så blöt...Men roligt var det iallafall. Hoppas att snön ligger kvar den här gången. Ärligt talat så tror jag det. Ha en bra lördagskväll. Kram C

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Unknown sa...

Så glad jag är för din skull att ni äntligen fått snö,du som läntat så!=)

Härliga bilder du visar..hundarna ser verkligen ut att trivas där dom springer och busar i snön!
Hoppas du haft en fin dag!

Kram Maria

Synnøve. sa...

Se där ja...
På tiden med det vita.
Hoppas det ligger kvar nu bara.
Förstår att jyckarna gillar snön.
Här är det bara kallt. Ha en bra kväll nu.
Kram en supertrött Synne.

J....y sa...

Heeeeej!

Vad härligt det såg ut att busa med hundar och ungar i snön!!!
Vi lär väl få vänta "på det vita guldet" ett tag till...

Jag hittade ditt recept på torkat kött här på din blogg...det måste jag väl kunna använda till lite av vårt rådjurskött, va?
Tycker ju det är så himla gott med det!

Nu har jag snart hunnit läsa ikapp bloggarna efter mitt långa internetavbrott här hemma. Jisses, vad man är "beroende" då?

Skicka gärna ner lite kyla till oss också, och en hel drös med snö...mina vovvar vill också busa i det!
Kram på dej och ha det så gott! //Jenny