13 november 2008

Snart så är det dags

God eftermiddag på er

Här har jag suttit HELT SJÄLV en hel dag.INTE VANLIGT
Skönt men ändå ganska trist måste jag säga.
Det blir så tyst utan dom. Så tänkte jag i morse,nu ska jag göra allt som jag inte kan när barnen
är hemma...hum...ja just. Jag har inte gjort något vettigt alls i dag*haha*
Men det ska väl vara sådana dagar oxå,det kommer ju snart en tid då det skall göras en himla massa. Så man får väl "vila" upp sig lite då.
Nu vill jag önska er alla en trevlig kväll och en riktigt fin helg.
Kram på er.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här.. Hade tänkt göra massor men hamnade i soffan med änglavirkning och lyssnade på cdbok.
RUSADE ner i källaren och drog igång en maskin tvätt strax innan alla kom hem...
Det ska ju märkas att man iaf gjort ngt mer än lagat mat medan dom varit borta under dagen eller?
PUST

Kramiz

Ps. Du kan följa med på en liten kvällspromenad idag på bloggen om du vill

annette sa...

Ja, för att vara Du verkar det lite ovanligt;)
Brukar vara full fart på Dej om inte annat så med städning;)
Men så här är det ju ibland, och då får det vara så brukar jag säga, precis som jag säger om min bloggtorka just nu;)

Ha det gott!

Kramelikram //annette

Gårdsromantik sa...

Precis!

Du behövde en sån masardaf - så brukar jag tänka...

Kram Maud

Anonym sa...

Så kan det vara här med. Timmarna jag varit själv sen jag fick barn har inte varit många. Ibland längtar man efter lite egentid men när man väl får den så blir jag bara så rastlös. Kanske finns hjälp mot sånt??hi, hi. Men du, det kanske var skönt att bara vara med. Må så gott. Kran C

annette sa...

Kram på Dej själv och ha en skön helg!

Här ösregnar det!!


annette

Synnøve. sa...

Hej på dig denna gråa eftermiddag.
Ser att du haft en ledig dag.
Du hør vad den heter va...
Just det ledig.
Då ska m an inte gøra nått. Bara vara.
Precis som du gjort.
Snygga ljus på bilden føresten.
Ha nu en fin fredag.
Kramen Synne.

Chubby Chieque sa...

Ibland är det trist när barnen och maken inte är hemma å andra sidan skön för en stund.

Hoppas Ni har en skön helg!

kjams,
//chie

Unknown sa...

Skönt att få ha sådana dagar med,att bara göra ingenting.=)

Så fint du har i fönstret ditt,så vackra röda ljus och rosenmanchetterna är så fina!

Hoppas du haft en fin helg!
Kram Maria