11 november 2008

inget är som väntans tider

Nu har jag lite mer bilder för i dag,vi tog oss en tur upp i skogen i dag.
Detta med koppel e inte mina hundar så van vid.
Men ibland så får dom så lov att ha koppel.

Men äntligen så fick vi av oss de där jobbiga och fick busa lite


Det var riktigt fint ute i dag,bidde väl si så där 2timmar










Härligt att det är lite frost iallafall


Lill tjejen tyckte det var roligt,men jobbigt att gå.

Tror inte jag sett så stor Enris buske förr,men nu fick jag se det.

Men visst är den fin ? *haha* den stod på en gård som vi sprang över.
Lill tjejen frågade varför den ha så stort halsband på sig=)

Hejsan

NU VILL JAG FAKTISKT HA SNÖ!!!
Gud vad jag är lej på allt blask väder

( Gammalt kort )

I dag är jag ledig och det känns skönt,vi tog och slängde in en massa rat i bilen och for bort med,skönt när det är klart,resten av dagen...... ja vi ska nog ut i skogen här ovanför och busa lite om en stund. Få se om jag kommer ihåg kameran,jag har varit lite dålig på det nu på slutet.
Måste bättra mig*fniss*.
Snart är det advent och då ska det börjas baka och fixas lite. LÄNGTAR.
Nä detta bidde ett tråkigt inlägg.
Men ni får ha en fin dag. Här lyser solen i dag och det är ÄNTLIGEN någon minus grad ute.
Kjam på er

10 kommentarer:

Anonym sa...

vaddå tråkigt inlägg. Jag tycker att det var ett fint inlägg. Ni verkar ha haft en mysig dag ute i skogen. Håller med dig, det skulle vara lite mysigt med snö. Men vi jan dock vara så säkra...den kommer nog snart.(hoppas). Må så gott. Kram C

Synnøve. sa...

Men nu får du väl ialla fall sluta va.
Det där var väl inget tråkigt inlägg.
Härliga bilder på hundarna i naturen var det faktiskt.
Visst var traktorn fin, men det var fel färg.
Den ska vara grön och heta John Deere...
Fast måste erkänna att lilltjejen har rätt. Den har fint halsband :D

Härliga bilder Cia.
Tack för denna turen i skogen.
Kramen Synne.

Anonym sa...

Jätte härliga bilder.
Förstår att du vill ha snö till både dig själv och dina voffar.
Här har det ösregnat i ett par dagar nu.. SÅ himla trist.
Jag är i stort sett på benen igen efter lång envis förkylning.
Kramiz

annette sa...

Inget tråkigt i Ditt inlägg, ja det skulle väl i så fall vara att Du inte lyckats få dit lite vit snö, här hällregnar det och har så gjort hela dagen.
Härliga bilder på Hundrana och en lite trött dotter, men hon ser go och glad ut i alla fall!

Ha nu en skön kväll!

Kram på Dej!

annette

Pixi sa...

Nää det var väl ett uppfriskande inlägg tycker jag...inte alls tråkigt ,särskilt inte med bilden med traktorn!! HAha..traktorhalsband..ja de ska väl oxå ha sin "Bling-Bling" HAHA::Kram på dej !=)

Christina sa...

Så härliga bilder idag.
Önskar dig en skön dag vännen
Kramkram

Unknown sa...

Härliga bilder på dina hunar där dom busar!Fina bilder med frost på maken,önskar att du fick lite mera snö..jag kan skicka ett lass.=)

Söta bilder på dina barn..lilltjejen ser så glad och go ut där hon sitter..lite trötter i benen kan jag tro.=)

Imorrn ska jag göra ett inlägg med mina katter som fyller 2 år,tänk vad tiden går fort ändå!Dom ska få lite extra gott då!

Ja inte långt till advent nu,då blir det väl goda bakbilder här hos dig!=)Ha en skön dag!

Kram Maria

Unknown sa...

Hihi..kan inte stava..hundar ska det stå förståss!=)

Kramis

annette sa...

Hoppas Du har en bra kväll!

Kramen //annette

Chubby Chieque sa...

VAd lyckliga hundar, huh? Med fina och söta barn omkring sig. Vad kan dem begära mer.

Jag älskar alla dina foton.

Ha en skön kväll med familjen.

kram & natti...