5 november 2008

Onsdag

En award till=)
Ha jag varit så snäll? jag som känner att jag inte hunnit något på slutet=(


Denna fick jag av kära synne i dag!! Det var så roligt att läsa det hon skrev om mig;)
Och jag vilka ska man ge den till=)
Man vill ju ge den till alla så klart som man gillar och är inne hos!!
Och det får bli så oxå.
Ni som tittar in får ta den.LOVA att ta den=)
Kram


Hejsan på er där ute som tittar in till mig.

Vädret känns inte så roligt just nu.

Jag vill ha vitt så man blir lite "piggare",

allt känns så grått och trist där ute just nu.

Ha en fin dag.

kram från mig

10 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej där.
Har inte så mycket vitt att bjuda på. Men det finns nått hos mig ialla fall.
Kramen Synne.

Unknown sa...

Hej Cia!
Grattis till den fina awarden,den är du värd gogumman min!=)
Tack den tar jag gärna med mig in till mig,den är så fin!

Tack för fina kommentarer inne i min lilla vrå,du är så snäll!

Så trist väder ni verkar ha,hoppas att ni får mycket snö snart!
Här har solen lyst över den vita snön,ett vackert väder..tog en liten promenad,det var skönt!
Hoppas du får en skön Onsdagskväll!

Kramis,Maria

annette sa...

Hallå!

Du har inte bara varit snäll tror jag, utan Du har varit toppensnäll och är en "hyvens" person i alla lägen.
Har fått denna Award för ett tag sedan, men jag tar väldigt tacksamt emot den från Dej, juat för att den kommer från Dej!

Stora Kramen //annette

Chubby Chieque sa...

Vad kul med awarden och tack att du höjtade till hos mig.

Jag har lite problem med blogsidan, därför har lite bloggtorka.

Ha en skön kväll!

Anonym sa...

Grattis till ännu en award. Klart du ska ha såna å klart att du är snäll..Vad trodde du då? Hoppas att du har haft en bra dag. På återseende. Kram C

Unknown sa...

Kram på dig själv gumman och ha en riktigt bra dag!

*Kramar om*

Christina sa...

Tackar så mycket, den tar jag med till min blogg.

Ha det gott vännen
Kramkram

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Äntligen solsken har vi haft idag,cyklat 2mil o bara njutit.
Kram Peter.

Gårdsromantik sa...

Visst vill vi ha snö - det är så trist och grått.

Kram Maud

Chubby Chieque sa...

Än en gång! tack för den fina awarden.

Hoppas Ni har en kul helg!

kram....