8 november 2008

Pytti lite snö har kommit

Ett tillägg för i dag=)
Men i dag så tog jag och for ner till min kära vän Erika.
Jag måste bara säga tack för att du är så snäll och rar,du är underbar.
Jag fick så mycket fint av henne i dag,två par stövlar tex.
Så glad att du finns!!
Tack snälla du.


God morgon på er alla där ute!!


Ja då var det lördag och här händer nog inte så mycket i dag(hoppas jag)
Ska bara ta det lugnt och göra det jag vill göra.
Jag har som inte så mycket att skriva om just nu,det händer inte så mycket.
Man jobbar kommer hem och gör allt som hör vardagen till.
Nu vill jag önska ALLA pappor en fin dag i morgon!!
Ha en underbar helg.
kram på er

13 kommentarer:

annette sa...

God Morgon på Dej själv, efter en skitjobbig fredag med avstängda vägar till jobbet fick köra mil extra, ekel resa och ett "utbrott" på slöa kollegor så har jag vaknat med nya krafter till en ny dag, skall tvätta bil nu på morgonen sedan åka och köpa lite, bla. blommor till mej själv, bra priser till Fars Dag på rosor bl.a.
Har ingen pappa i livet men jag köper till mej själv istället.

Kramen och ha en skön lördag. gör vad Du känner för;)

annette

annette sa...

Skall var 3 mil extra, enkel resa.

Kramen //annette

Gårdsromantik sa...

Godmorgon!

Skönt med en bara vara dag för dig!
Själv skall jag stå i butik och köra lite flyttkartonger - men det är bara kul.

Ha en skön Helg!

Kram Maud

annette sa...

Mördarbacken! Låter intressant, får väl rapport senare?

Stora Kramen //annette

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ja nog kan det vara fullt upp i livet. Det gäller att kunna konsten att bara vara, att inte göra nånting alls. En klok dam talar hi hi. Jag är världens mest rastlösa person som aldrig kan bara vara. Däremot önskar jag att jag kunde det. Hoppas att helgen har varit bra. Kram

Unknown sa...

Så snygga stövlar du fått av din vän,så snäll hon är!

Önskar dig med en fin Farsdag!
Kram Maria

Anonym sa...

Självklart får du det. Det är bara roligt. Kram C

annette sa...

Har Du nya stövlarna på Dej nu i soffan och ligger och tittar på;)

Kramen //annette

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ha det bra!Helgen blev sådär.
Sönderbiten tand o nya tjocka tröjan för tusen spänn blev stulen på fest.Kram Peter.

Linneagården sa...

Vad gör du nu förtiden, varför hör du aldrig av dig, det var alldeles för länge sen vi sågs....hihi (slagdänga av t.ledin)

Hur har din helg varit?
Jag har varit hemma med barnen & T i skogen. I veckan ska jag till Ström ti & on. Hur jobbar du?
Vad önskar du i present?
Inga fler frågor, hihi

Ha det gott, vi hörs.
Kram /madelene

snygga pjucks!

Synnøve. sa...

Hej Cia.
Så du har en gnutta snö du...
Det har vi inte här kan jag säga.
7 plus, spöregn och storm. Inte mycket vinter det.
Hoppas dina nya stövlar är sköna att gå i.
Tänkte försöka skriva en mail snart.
ha det så gott nu vännen.
Kramen Synne.

annette sa...

Ha en skön ledig dag, men Du tar väl inte mördarbacken imorgon igen, eller?

Stora Kramen //annette

Pixi sa...

Önskar dej en bra vecka!! =)