22 december 2008

God jul på er alla

Hej på er där ute,
Hoppas ni har det bra.?
Här försöker jag hinna med allt som ska göras,tur jag är ledig i dag så man kan få en lite paus
bidde inte så mycket bakning i år,jag måste försöka hinna lägga energin på maten iställe.
Men i går var vi i östersund och då fick jag flan av mig kära syster som hon bakat och så
har jag ju faktiskt hunnit med lite själv oxå=)
Men långt i från de jag brukar ha*gråter*
Köttet har nu legat i lagen så det är klart,nu fattas bara ..... just de jag,typ allt annat,=)
Men de löser sig på juldagsmorgon=)
Ha nu en underbar jul allihopa.
Så ses vi i mellandagarna igen.
Stor jul kram från mig till dig

16 kommentarer:

Christina sa...

En riktigt GOD JUL till dig också
Kram vännen

Anonym sa...

God Jul & Gott Nytt År!!!!

Stor kram från Frida & Rockan

MOONLOVER´S sa...

TILL FRIDA OCH ROCKAN
God jul på er med. Tusen kramar så hörs vi=)

Hemma hos Bröderna Bus sa...

God Jul på er med. Kram c

Jenny sa...

God Jul du med, vännen!
Kram, Jenny (-:

Synnøve. sa...

Hej Cia.
Sitter uppe igen.
Läser bloggar och myser.
Ska snart hänga upp julgardinerna i vardagsrummet.

Tänker på dig och familjen där långt i norr.
Sänder önskan om att din jul blir fin och härlig.
God Jul vännen :D
Julkram Synne.

Rebecca sa...

vilken tur att dom smakade då....=) God Jul till er oxå.. Bamsekramar från oss på vete

Unknown sa...

Önskar dig med en God Jul
vännen min!

Idag ska skinkan griljeras.
Har varit magsjuk igen,
men nu mår jag lite bättre,
dessutom så kraschade min
dator häromdagen,men jag har
fått låna en annan tills vidare.

Stor Julekram från Maria

annette sa...

Hoppas allt är bra hos Er nu på Juldagen, det blev nog jul även om Du inte hunnit med allt Du ville göra ??

God Fortsättning!

Kramelikram!

annette

Anonym sa...

TUUUSEN tack för underbara klappar!!! Ni är så snälla!! Hoppas er jul var fantastisk! Vi ses snart.. Kram från oss!!
/e

Pixi sa...

Önskar dej o de dina en god fortsättning o hoppas att allt e under kontroll! Kraaam =)

Christina sa...

God fortsättning vännen
Kram

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Vill bara in för att önska dig en god fortsättning.
Klems Synne.

annette sa...

Firar Du jul fortfarande vännen?

God Fortsättning på Dej, hoppas Du är ledig i mellandagarna, det är inte jag!

Kramen //annette

Unknown sa...

Hej vännen!Hoppas att du haft en fin Jul med din familj!Min har varit lugn och fin.

Ha en skön Måndag!
Kram Maria

annette sa...

Bra då vet jag att allt utom internet är okej!

Stora Kramen //annette