30 december 2008

Gott nytt år på er

heeej på je=)
Hoppas ni ätit mycket och haft det trevligt i jul och mellandagarna.?

Jag har verkligen tagit det lugnt,vi har varit ut på turer varje dag,och det ha varit sååå skönt.
men grejen är ju den;) Nu vill man ju ha en hund till istället för rottisen*haha*
Man känner ju att man vill ha lite fart nu;)
Men han får kanske duga ett tag som frida sa=)
Så vill jag tacka för alla fina sms,mms med jul hälsningar osv. Det är så roligt att få=)
Me like=)


Jag ska göra ett besök hos er i kväll och se hur ni haft det i julhelgen.


Ha det riktigt fint på nyår nu.
STOR kram fråm mig till just DIG



9 kommentarer:

Christina sa...

Härliga bilder....
Gott Nytt År vännen med allt vad där hör till....
Kram

Synnøve. sa...

Så härligt det ser ut med all snö....
Vill åka hundspann jag med....
Förstår att du vil ha en draghund till.

Önskar dig till sist ett riktigt gott nytt år nu.
Glad du finns i min adressbok.
Kramen Synne.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Gott Nytt År till er med. Vad härliga bilder, det är verkligen kanonväder och underbart att vara ute. Snyft...min skoter skar i förrgår...
Ha det gott Kram C

annette sa...

Som i dröm ser det ut med all snö och sedan hundsläde gör ju det hela sp komplett på något sätt. WOW!! Underbara bilder!

Önskar Dej ett Riktigt Gott Nytt År!

Kramen //annette

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vad det ser härligt ut med all snö! HÄr är det så trist med bar mark...

Gott Nytt år på dig
Kram Annica

Jenny sa...

GOTT NYTT ÅR!!!
Kram, Jenny
(Och vilka härliga bilder...förstår att du trivs som fisken i vattnet nu!)

Gårdsromantik sa...

Så underbart ni ser ut att ha haft det!

God fortsättning på det nya året!

Kram Maud

Anonym sa...

God fortsättning vännen.
När vardagen infinner sig kommer jag vara mer i farten på bloggen igen. La in ett sprakande inlägg lite snabbt idag.

Ha det så gott
Kram
Christa

Christina sa...

Önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året
Kram vännen