31 januari 2009

Besökte Östersund

Ja då var det lördag eftermiddag!!
Vi for in till Östersund i dag för vi är barnledig så man får ju passa på.
Det var första gången sedan jag fick barn som jag for dit och handlade utan barn.
Det var faktiskt lite skönt att titta i lugn och ro*nja gubben drog lite*
De där ska jag pröva fler gånger;)

Hitta mig lite smått och gott, på JC var det ju rea så där hitta jag mig ett par snygga replay
jeans.Ny pris 1200kr men med rean så blir ju priset rätt ok.;) Ganska nöjd med dagen,jag brukar bara hitta kläder till barnen när jag far annars*fniss*
Sen bar det av ut mot Beijer och köpa kakel så nu är det fixat oxå;)
Nu har vi en lång kväll för oss själva. Hel mysko men det ska nog gå fint de oxå.
Ska nog ladda lampan och fara med jyckarna en sväng senare,mysigt,hoppas jag får med mig gubben denna gång......
Ha en fin lördag kväll.
kram från mig till dig
<3<3<3

8 kommentarer:

annette sa...

Är Du barnlös hela helgen? Husr skall Du klara av det?

Kul att Du fick tagi lite nya kläder, har inte varit på någon rea i år, får nog vänta på sommarrean och se om jag kommer iväg då;)
Tycker inte om att gå på stan...
Ser fram emot att se när Du fixat det nya kaklet i köket, hoppas Du kom ut på en mysig tur med hundaran och så ha nu en mysig kväll även det känns konstigt utan barn;)

Stora Kramen //annette

Linneagården sa...

Härligt att få unna nåt snyggt till sig själv mé. Jag längtar tills i morgon...
Hoppas du & A haft en bra dag/kväll tillsammans,

Kram till dig från mig /madelene

Synnøve. sa...

Alla föräldrar borde unna sig en barnlös helg ibland. Jag tror det är nyttigt för samlivet.
Så jag förstår att ni njöt för fullt.
Hur gick det, kom ni ut en sväng med hundarna?

Själv ska jag upp en sväng...
Kudden ropar på mig.
Sköt om dig.
Kram Synne.

Chubby Chieque sa...

Skönt! utan barn för en gång skull, eller hur? Hoppas Ni hade kul tillsammans.

Klart när barnen är med oss och handlar så är det inte samma kul. Jag menar inte så, men så är vi inte lika produktiv med shopping §:-) Vi tittar bara på deras behov och glömmer oss själva. Nu när barnen är stora är det kul eftersom jag och tjejen shoppar loss. Mysigt!

Ha en kul och mysig helg på dig!

Bloggullet sa...

Härligt att du har så fina vänner och släktingar. Shoppa är roligt när man har pengar och tid.
Kramar

Pixi sa...

Det känns alltid konstigt att inte ha barnen omkring sej ,lätt att man tappar swej sj men nui verkar fixa det fint !ha en skön vecka! kram =)

Anonym sa...

Visst är det skönt på något vis att ibland kunna fara iväg utan att behöva tänka på barnen..
OCH handla ngt till sig själv dessutom.. Det blir inte ofta det..

Kram
Christa

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Det där lät inte helt fel. Vi är aldrig heller på tu man hand men snart så flyttar barnen väl hemifrån så då blir det nog tid över ;)
Jag har en liten utmaning hos mig, vill du ha?
Ha en härlig dag i kylan. Kram