27 januari 2009

Tis,nya kläder och en kväll ute

UTMANAD
Ett litet extra inlägg, jag blev utmanad av Maria.
Man ska ta den 4:e bilden ur den 4:e mappen.
Och det blev inte bättre än så, så här kan man se ut när det är väldigt blåsigt ute på sjön;)

Jag utmanar:
syster
synne
Annette
Camilla
Christina
(om ni inte vill eller ha blivit utmanad så hopp då;)
Go kväll
Ja men då var tisdagen gjord och det känns bra.
I dag fick jag hem lite kläder,fast jag tror hälften var sen lev på=(
Men det kommer tids nog,jag tänkte jag skulle uppgradera min garderob.
Ha kastat så mycket kläder nu förra veckan och de ända som jag lämna kvar är typ märkes kläder.*måste rensa där oxå**fööör mycket*
Så det är dags för lite finare fast ändå vardagliga kläder;)

I kväll när vi var ute och skotta så fixa jag till runt grillen igen,gjorde sitt platser runt om kring grillen så nu kan man sitta där och mysa i kvälls mörkret;)
Nu har hundarna flyttat isär*hoho* så nu är det par.
Eddi min Rottis men enormt fin stamtavla,men går inte att använda honom för höften*gråter:
Enigma min nya tjej;) En siberian husky.



Och så har vi Alaskan malamute paret Kiwok och Nico







Se så kär dom ser ut att vara;)
Hoppas ni mår fint alla där ute? Här är det fin fint,
Ha det så bra.
Kjaaam från mig


8 kommentarer:

annette sa...

Ja, kläder som är snygga men ändå praktiska att ha i vardagen letar jag ständigt efter, men har svårt att hitta.
Så bra med plats Dina "par" har i sina hundgårdar, skulle gärna sitta ner vid Din grillplats en kväll i mörkret och njuta av den vackra vita snön Ni har, att sedan "snattra" lite med Dej vore inte fel...

Kramen på Dej!

annette

Chubby Chieque sa...

Grillen är så mysig! Tänk bara på en sommar kväll med fnittriga tjejer omkring den? Ha ha...

Ha en skön kväll, buddy!

Anonym sa...

Hej! härlig blogg du har.
god kväll /Anna-Carin

Synnøve. sa...

Hej Cia.
Så synd om din fina rottis.
Menar du att han inte kan användas i aveln, eller att dra med? Kanske bägge förresten...
Det är lite synd för han är så fin.

Har redan gjort den där utmaningen, men jag har en extren hårddisk med mappar i så jag kan kika där. Kanske inte samma ordning som förra.
Så jag provar....

Jag ska nog sjutton rensa garderoben med. Blev inspirerade nu när jag såg du gjort det hehe...

Skulle gärna suttit med dig vid grillen en stjärnklar vinterkväll. Så härligt att sitta vid värmen och bara må gott....

Men nu ska jag koka ägg till maken. Han ska ha sallad med sig på jobbet idag.
Så jag säger over og ut...
Kram Synne.

Unknown sa...

God morgon vännen!
Jättefina bilder du visar!
Vilken fin bild på dig,du ser så söt ut med så snälla ögon!=)

Kul att få lite nytt i sin klädgarderob så fina kläder du visar!

Jättefin grillplats ni har och så fint du gjort..nog mysigt att sitta där och grilla!=)

Jättefina bilder på dina hundar,den nedersta bilden är så fin..så gulliga dom ser ut,dom ser så kära ut.=)

Hoppas du får en skön dag,
sköt om dig,Kram Maria

Christina sa...

Jag tar utmaningen till min blogg.

Så mycket snö ni har, här nere på skånes sydkust tittar snödropparna och vintergäcken fram.

Ha det gott
Kram

Pixi sa...

Jag tycker malamute i huskey seeer väldigt lika ut,svårt att skilja på dem men som tur e att man kan komma o kika på dem hos dej för jämnan så kanske jag kan lära mej att skilja på dem raserna..vad synd om Eddie men tur att han hittat en käresta då..Vad snö ni har ,herra jesus!!Här e det torrmarker som i öken!!Önskar dej en underbar dag! Kraaam på dej !=)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Riktigt avis på all er härliga snö! Betydligt bättre med snö än det här blasket vi har!!!

Ha en bra dag
Kram Annica