25 januari 2009

Award och kram

Söndag och ny vecka i morgon
Gisses så veckorna rinner i väg. Man hinner knappt börja så e dom slut.
Det har inte varit så bra väder i helgen men vi har varit ute iallafall.
Sen igår kväll så åkte jag ner för att göra ett försök till att vara social för Camilla hade bjudit hem mig för att hon fyllde år,men trots kaffe koppar och coca cola så var jag för trött för att stanna kvar.Så jag tog min kära bil och åkte hem och slockna ganska fort=)






Så lite kram kalas och award

Denna kram kommer från Annette och jag vill ge den vidare som sakt till alla som tittar in,sprid den vidare=) Tack!!!
Sen ha jag fått denna av Annette och Richies Inspirational Designs!!
Tack snälla ni,det var så GULLIGT=) Ni är underbart snälla.
Denna vill jag ge vidare till:

Syster
Synne
Camilla-Hemma hos b.b
Christina
Pixi
Madde
Maria
Ha en fin kväll allihop, nu ska jag in och baka ut brödet i köket.

Kjam på je;)

8 kommentarer:

annette sa...

Gulliga Du skall ha Gulliga Awarder och Kramar!

Kram //annette

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tack snälla du, den värmer...
Vilka härliga bilder du har. Det där måste jag uppleva nån gång ;)
Kram på dig å tack än en gång <3

Christina sa...

Men åhhh, tack så mycket vännen, blir så glad!

Ha det gott
Kram

segsliten sa...

Hittade hit via Bröderna bus. Vilka vackra vinterbilder du har!
Grattis till utmärkelserna!

Unknown sa...

Åhh,tack gulliga vännen min,så glad jag blir!Grattis till dig för du är väl värd dom för en jättefin blogg med fina bilder!=)

Fina bilder på vovvarna och din lilla dotter är så söt på bilden där hon ler så rart!

Sov så gott min vän,
Stor Kram Maria

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Man får säga tusen tusen tack.
Har tagit med mig den så du vet det.

Hoppas att allt är bra med dig.
Här är man trött som bara det. Har varit med maken inatt, så jobbat när jag kom hem....
Nu ska jag ha kaffe....
Så man vaknar.
Ha nu en fin dag vännen.
Kramen Synne.

Pixi sa...

Tack så hjärtligt vännen!!! Kjaaaam!! =)

Bloggullet sa...

Grattis till awarderna, det piggar upp och man blir glad av dem. Jag kom hit genom länk, vad är det för fina hundar du har?
Kramar