1 januari 2009

Ha en riktigt god start på nya året

Heej hallå
Ja hoppas ni hade det bra på nyår,själv satt vi bara hemma och åt kex och ost från jämtland;)
Man stöder väl sitt län=) ja det bidde ju några barnostar oxå...

Jag vill även nu tacka för ALLA fina nyårshälsningar.
Jag hann/kunde inte svara på alla men ni vet att jag gillar er ändå=) och önskar er ett gott nytt år.
I förrgår så tog jag och baka rågkakor,de e sååå goda=)
Vet ni vad=)
I morgon fara vi och hämtar hem en liten enigma med isblå ögon=) Det blir tillskott i spannet till helgen,ja om tikarna går ilag vill säga*hmm* men det ska nog gå fint ska ni se;)
Ha en fin start på nya året så syns vi snart igen.
Kram

8 kommentarer:

annette sa...

Heeej på Dej!
Klart vi vet att Du gillar oss, och vi vet också själva att tiden inte alltid räcker till,Du dom ostarna såg spännande ut tycker jag, älskar "tyvärr" goda ostar alltför mycket;)
Så spännande imorgon förstår jag, men det går nog bra, sedan ser vi väl inte skymten av Dej när Du fram i släden!!

Du har gjort om på bloggen, tror jag i alla fall? Snyggt! Är bilden till höger på Dej?

God Fortsättning på Dej!

Kram //annette

Synnøve. sa...

Hej Cia.
Ser att du fått ny layout på bloggen.
HUR GÖR DU?
Urläcker ju.....
Glömde önska dig god fortsättning...
Du ser så man är.
En ny jycke till, så kul. De har så vackra ögon när de är isblå...
Är det en hund du köpt eller bara lånat?
Nyfiken nu vet du....

Fint bilde på dig ialla fall.
Sitt och frys lite. Snart 17 minus ute igen. Ingen snö i sikte än....
Börjar längta efter sol och en temperatur på runt 22 grader. Plus alltså.

Nu ska jag snart fixa lite te, maken kommer nog ner snart. Vi brukar fika ihop innan han far på jobb när han ska jobba natta.
Sköt om dig nu så hörs vi snart igen.
Kramen Synne.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Nytt År, nya händelser och en helt ny look. Kan det börja bättre ? Det blev kanonsnyggt. Lycka till med "liten hund". Spännamde...kram

Pixi sa...

Önskar dej oxå en God fortsättning på det nya året ! Kram !=)

Unknown sa...

Hej gumman!
Hoppas du själv hade det bra på nyårsafton med din familj!Själv så tog jag det lugnt med mina katter.

Åhh,så många goda ostar!Ostbricka med ost och kex är gott!Och så goda bröden ser ut som du bakat,du är allt duktig du!=)

Väldigt fin bakgrund du har nu och så fin du är på fotot,kul att se dig vännen!Kul att göra fint på bloggen nu när det är ett nytt år!

Hoppas du får ett bra år med allt det som du önskar dig,ha en bra dag!

Kram Maria

Unknown sa...

Glömde ju..så kul med en ny liten valp i familjen och isblå ögon är så fint!

Må så gott!

Kramis

Anonym sa...

Hej hopp...
Kul att det gick bra med brudarna.Nu när jag har varit i Sälen så har ju han jag bott hos haft en Jämthund hane 4 år och det gick bra.Men Rockan tyckte han var lite för på inne men ute var det tvärtom....hihi
Men nu är man hemma och tror du man kan ha ett hundpann på balkongen?????Jag vill oxå köra.

Stor kram KRAMMMMMMMMMMMMMMMM

PS Eddie ring mig om du får spunk på Cia..hihi

//Frida

Anonym sa...

TILL FRIDA
jo men visst kan du väl ställa några boxar på balkongen med hundar,de går säkert fint,*haha* nja men asså du får låna här till sommaren*hoho* måste köpa bra pannlampa nu bara*hmm* ja ja. vi hörs kram