6 januari 2009

Have a nice day

Hej hej
Ja men då var det tisdag och i morgon e det jobb igen.

Det är ju på gott och ont=)
Men jag hade nog kunnat gått hemma i vinter och bara loda runt lederna med hundarna och kidzen oxå.
Men man ska väl inte klaga att man fick ett nytt jobb i dessa tider heller.
I morse då jag titta ut så såg jag bara snön yra om kring,hade ju planerat att raca med hundarna och V men de bidde inge=( men jag och kidzen tog vårat varv på 8km till gåxsjön som vanligt ändå=) och så baka jag lite bröd.
Snart ska vi ner och äta tårta=) OCH
Så måste jag gratulera min syster som förlovat sig efter si så där 5år tillsammans=)
Ha en fin kväll.
kram på ji=)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till ett nytt jobb,så kul och grattis till din syster som förlovat sig!Ja det är nog inte lätt att få jobb i dessa tider..alltför många som måste gå arbetslösa fast dom vill arbeta.

Så fina bröd du bakat,tar mig en liten brödbit,mums det var gott,tack rara vännen min!=)

Kul att ni har hundarna att raca med,nog roligt för barnen dina också!=)

Ha en skön kväll,
Kram Maria

annette sa...

Ja, det är bara att knega på nu, pengar kommer det ju då så Du köpa mat till Hundarna och Er själva;)
Vad duktiga Ni är som tar Er "lilla" runda när vädret är dåligt, här är det nog på nollan nu så aall snö och is försvinner väl snart igen,tråkigt tycker jag!
Kramen på Dej!
annette

Christina sa...

Men så kul med ett nytt jobb....
Så mycket snö ni har, blir lite avis:)

Ha en skön dag vännen
Kram