5 januari 2009

Första turen och målning

Måndag och äntligen normalt väder=)
I går kväll så fick mina kidz måla sin egen mugg som sen ska torka och brännas i ugen.
Ganska roligt,jag skulle vilja måla min egen mugg oxå*fniss*

I går fick jag ett trevligt samtal från norge=) tror vi surra över 2 timmar.
Du är för underbar och rolig.
Och snygg bidde sidan din oxå;)
Okej,som jag skrev tidigare så var det normalt väder i dag,i går morse var det 32-
men i morse så var det 22- och sen vid tio var det bara 14- så i dag drog vi ut en snabbis,vi for bort till madde med familj,lagomt avstånd
för att låta tikarna heja lite,ja min tik är ju lite "sur" av sig mot andra hundar men det gick ganska bra,ja när en själv e med;)

Ni se så dom jobba bra i lag=) Å fort gick det oxå,siberian husky är väl inte min typ av hund,men
att ha en så det blir lite mer fart så går det ju för sig;)



Här har ni den lilla damen som nu i vinter ska sätta fart på mina klumpar till hundar=)
Ha nu en fin vecka,på onsdag väntar jobbet och sen ska jag klippa mig=)
JIIPPII.
Kram på er där ute,me like you;)


4 kommentarer:

Rebecca sa...

vilken tur då att det blev bättre temperatur ute så du fick ut med vovvarna... jag sitter å väntar på att kvällen ska komma så att jag å kent kan åka iväg.. marie ska sitta här medans vi går ut å äter...*ler*.. det ska bli skönt att få vara på tu man hand... kram kram

Rebecca sa...

Nu hr jag bloggat....*ler*.. kram

Anonym sa...

Hundspann har jag aldrig sett...

Synnøve. sa...

Hoho....
Hur går det på jobbet?
Bra hoppas jag.
Här är det färdigjobbat en stund nu.
Blir några timmar till ikväll.
Så fint det var att se när de målande muggarna. Hur gick med bränningen? Luktar det konstigt i ugnen efteråt hehe....
Ja, vi surrade i ganska nästan 2 timmar. Tiden går fort när man har skojigt hehe.
Visst blev det fint med ny layout, tack för hjälpen :D

Jyckarna ser ju ut att trivas bra ihop. Det är ju alltid positivt.
Skulle gärna vara med en sväng ut i skogen faktiskt.

Idag har jag varit duktig och frostat av frysen.
Måste ju göras. Passar bra när det är 14 minus ute.
Nu ska jag fika med maken. Han kom från jobbet nu.
Vi får höras av igen snart.
Sänder en stor kram till er alla.
Synne og gubben.