28 februari 2009

lördag å på bättringsvägen

heej heej
Ja då var lördag och jag tog mig ut i dag, med nöd och näppe!!
Men det var såå skönt väder när man väl kom ut.
Som ni ser så ha jag bara 3 hundar med i dag,det beror på att min malamute tik ha en skada i tassen sedan hon var på "semester"


Finns det något vackrare än naturen i norr den här års tiden?






orörd snö e så fin att se på när man far förbi.



I dag tog vi oss en tur mot mårdsjön.


Den här ån vill aldrig frysa=)




Nu är det dags att ge sig av hem och koka lite kaffe och värma sig lite.
Ha en fin helg.
Kram på er


9 kommentarer:

annette sa...

Helt rätt, finns inget vackrare än det Ni har omkring Er nu, njuter så av att se Dina bilder, här har vi nästan glömt hur vinter skall vara.
Gick det hårt till på semestern för Din Malamutetik;)
Ha nu en skön kväll och hoppas hostan ger mig!

Kramen //annette

Bloggullet sa...

Så härligt med vinter, här börjar det bli våraktigt. Skönt att du kryat på dig.
Kramar

Synnøve. sa...

Hej Snuppa.
Sitter här nu och tänkte bara säga godnatt.
Hoppas det gick bra med barnvaktshunden.

Ja du, man kan kalla det för mycket.
Men semester har jag nog aldrig hört hehe....
Håller tummarna.
Hälsa resten av familjen.
Kramen en supertrött Synne.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Håller med fullt ut, nu börjar den finaste tiden på hela året. Det skär i själen att behöva sitta inne å plugga nu men snart är det ju klart :)
Hoppas att du piggnar på dig snart. Kram

Chubby Chieque sa...

En mysig dag med mysiga hundar.

Önskar Er en skön söndag!

kjams

annette sa...

Hon kanske gillade honom, då gjorde hon rätt i att rymma;)

Kramen på Dej!

annette

Unknown sa...

Hej vännen!Ett tag sedan jag kikade
in här hos dig.Skönt att du mår bättre nu.=)

Vilka härliga bilder du fotat,underbart vackra!Ja vintern här i norr är verkligen vacker,särkilt nu när det är soliga dagar och våren närmar sig.
Så vackert med den vita snön som gnistrar i solens strålar!Ser så härligt ut på dina bilder med hundarna som drar,måste vara härligt att åka på tur och se det vackra vinterlandskapet susa förbi!

Må så gott och krya på dig,
Kram Maria

Rebecca sa...

nu har jag lagt in några bilder... ska ta mer när jag åker nästa gång.. kramen

Rebecca sa...

ja visst e de.. men såå härligt så länge man slipper skotta.. var det nå speciellt du skulle göra i ordning för idag eller? kram