23 februari 2009

Måndag

Hallå där ute
Ja jag har då inte suttit vid datorn många sek sedan i torsdags,dels ha det varit FULLT upp,
sen blev jag tvär dålig i lördags kväll.
Men jag hoppas att ni mår fint?

Jag har bakat en hel del i helgen till årsmötet, det blev vetebullar med chocklad och glasyr med turkisk yogurt. Syrlig och super god glasyr.

Det blev kolakakor













Mini semlor blev det ocå.

Och körsbärs munkar.

Här är en bild från lördagen då jag och M åkte och gratta min syster.
Fick äta mig riktigt mätt på god smörgåstårta;)
Slängde även i mig vanlig tårta och en bulle;)


Sen när vi kommit hem där i från så for jag och sonen på vårat hemliga uppdrag=)
Med får ni svar på om 3-4 veckor;)

Nä nu måste jag lägga mig igen. Men ha det så bra där ute.
Kjamen

9 kommentarer:

Christina sa...

Så mycket gott du har bakat och smörgåstårtan ser grymt god ut!

Ha det gott vännen
Kram

Pixi sa...

Vad flitig du vart med bakeriet!! Muums..körsbär har aldrig testat att ha det i bullar ,måste göras juu!! Vad fin smörgåstårta!! GHar du nåt tips på nån sån med enkel fyllning? Kramen! =)

annette sa...

Vad du hunnit trots att Du blev sjuk, mår Du bra nu då?
Har Du bakat allt som skall vara till årsmötet?
Det med den glasyren har jag inte testat, mäste jag göra vid tillfälle.
Jäkla massa gott Du fick hos syrran, då stod Du Dej ett tag!
Hm, undrar vad Ni varit ute på för uppdrag, kan det handla om att valpar skall till??
Ha det nu gott!
Kramen //annette

annette sa...

Ta det lite lugnt!! Helgen hoppas jag Du får vara ute i Din vackra natur och njuta!
Armbågen blir bättre och bättre!

Kramen //annette

Anonym sa...

TUSEN TACK
För underbart hembakt hängandes på min ytterdörr när jag kom hem idag!

Att det finns personer som du Cia,
du är GULD värd!

Tusen kramar till dig och fam!
/e

MOONLOVER´S sa...

TILL E
men det var såååå lite så=) kram på dig vännen

Chubby Chieque sa...

Ahhhh... ser så god ut! Nu suktar jag på en god smörgåstårta.

Hoppas du mår bättre nu.

Många kramar!

annette sa...

Hoppas verkligen Du piggar på Dej så Du får njuta lite av helgen och vara ute i det fria med Dina barn och hundar!

Kram på Dej!

annette

Unknown sa...

Men sååå mycket gott du bakat,du är ju bara sååå duktig vännen!Allt ser så gott utskulle vilja smaka på allt,hihi dom där körsbärsmunkarna ser väldigt läckra ut,mumsi!Så gulliga minisemlorna är!=)

Smörgåstårtan ser verkligen god ut den med,den är ju sååå fin och en massa gottis på!=D

Kramis Maria