3 mars 2009

Tisdag och det ger sig aldrig

hej hej
Idag var vi alla trött när vi for ut,men kidzen har fått en mysig fårfäll som dom gosa ner sig i dag,som ni ser så sonmnade till och med stor killen;) men han har varit sjuk oxå så han få vila=)
Själv blir jag aldrig av med febern osv,i dag när vi kom hem så kom feberfrossan tillbaks igen*morr* Jag blir snart arg=) haha.

idag var det inte så fint väder,det blåste osv så man hade inte velat ta del av de där jaktpasset i dag=) Och de ser ut som det står tomt oxå*fniss*
idag var malamute tiken tillbaks i spannet,men hon var lite slö;) men men det får man vara när man har varit skadad=) Jag är faktiskt väldigt glad,för jag har fått mig en jobbar kompis så jag får mer tid att njuta av våren snart=) det uppskattar jag väldigt mycket så här års. Jobba hinner man sen;)

Jag hoppas ni har det bra där ute,jag har varit väldigt dålig på att följa era bloggar och de beror på att man har legat så mycket man hunnit och försökt bli frisk igen.
Men jag ska ta igen allt när jag känner mig bättre.
Nu är det dags att gå ut och utfodra mina vänner och mysa och få lite efter rätt=) alltid en smarrig firre,grisöra eller dyligt efter middagen;) Jag e ju själv en sådan som måste ha något gott efter maten, typ chocklad eller så=)
kjamen på er
<3>


6 kommentarer:

Chubby Chieque sa...

Jag vill verkligen bjuda dig och familjen en hel månad hel pension... GRATIS... jag lovar och om jag får en sånt eller inte sånt fint hus, ngnstans i världen.

HOppas du hade en fin dag och en fortsätt trevlig kväll.

Kjams!

annette sa...

Sjutton vännen att Du inte blir av med "skiten", Du skulle kanske varit hemma lite till, det går så skräp nu, låter som någon virus, brukar vara lite långvariga.
Så bra att Du fått en jobbarkompis, då kan Du kanske ta lite ledigt när solen skiber och jobba när den inte gör det;) Tror Du komisen går med på det!?
Kramen på dej!
annette

Synnøve. sa...

Hej Snuppa.
Se nu till att bli frisk.
du har gått länge och snuffsat och haft feber.

Som vanligt har du fina bilder.
Ser gott för ungarna att ligga i fårskinnsfällen.
Hör snart av mig.
Kramen på dig med.
Synne.

annette sa...

Hoppas det har blivit bättre med förkylningarna så Du kan vara ute i naturen nu under helgen!

Ha en bra Helg!


KRAMEN //annette

Therese sa...

Ramlade in här och blri så nyfiken, är det en rottis som är med och drar?! vi har en så det är därför jag är lite nyfiken + att jag tycker mig känna igen Enigma, grannen här i Dorotea hade en sådan gullig liten tik som jag vet att de med stor sorg lämnade till några som de var övertygade skulle ge henne ett aktivt och roligt liv - var det ni månne?!

Nu ska jag sluta med 10 000 kronorsfrågorna och bara önska er en bra start på denna vecka och surfa runt lite till och njuta av hund och frilufsbilder :-)

Kram
Therese - Lurans blogg

Unknown sa...

Vilken mysig fårfäll dina barn sitter på,dom ser ut att mysa på den.=)

Kul att din hund orkar dra igen!

Jobbigt med feberfrossa,har själv det nu..om man ändå fick bli frisk från sin förkylning!

Ger dig en stor kryapådigkram,
för det törs jag göra för vi är
ju båda förkylda,Maria.=)