19 februari 2009

Snart helg

Hej hallå
Ja men då är det nära helg,men jag vet inte om det blir så lugnt å fint=)
Lördag morgon blir det ev jobb,sen åka till östersund och gratta syster sen hem och i väg på hemligt uppdrag;) det är hemligt ett tag till;) Lååång dag.

Men i dag var det fint väder,men lite kallt (minus 16) men det gick fint och solen värmer ju faktiskt en.






Det var full fart på jyckarna i dag och jag fattade inte alls vad som gav dom sådan himla fart. Till och med M som gillar fart,tyckte det gick för fort=)
Men som ni ser nedanför så hade det gått älg och ren på vägen.
När vi stanade för att vända och ska hem igen så var det lika full fart..
Men sen fatta jag när jag titta i skogen och såg renarna=)























Idag hittade vi en väg som vi for efter,det var ganska skönt det oxå.












Nä nog om detta,nu ska vi in och laga lite mat;)


Och öppna posten=) jag fick mig ett trevligt brev i dag;)

















I dag så gjorde jag "kams" men på fusk viset;) men det bidde gott och var klart på en och en halv timme. kokade dom i köttbul.....
Jami=)
I går jobbade jag lååååång dag så i dag kunde jag gå hem tidigare så det passade bra att göra lite Raspeballer=)
Ha nu en underbar helg.
Själv kommer jag nog inte hinna tänka efter förän det är söndag kväll!!!
Kjamen på er där ute



6 kommentarer:

annette sa...

Oj, så mycket det händer hos Dej nu och så mycket Du har på gång i helgen,men jag hoppas Du hinner vara hemma och njuta lite i naturen tillsammans med Dina hundar och barn också, vilket spännande brev Du verkar ha fått! Inte ett dugg nyfiken;)

Kram på Dej!

annette

Bloggullet sa...

Låter som du haft en skön dag. Du får ha en trevlig helg.
Kramar

Christina sa...

Härliga vinterbilder och hu så kallt ni har.
Ha det gott vännen
Kram

Linneagården sa...

Du har ju fullt upp.... Hoppas vi ses på söndag!
Kamsen hoppar jag över, hihi.

Kram kram /madelene

(har inte varit på flata än....men längtar, *blink*)

H@nn@ sa...

Hej, vilka härliga bilder du lagt ut. Man ösnkar att man vore ute istället för att stå inne och jobba. :)

Ha en bra helg.
Kramar Hanna

Anonym sa...

Så mkt fina bilder du har idag.

Som om det var ngt ovanligt. Det är ju alltid fint inne hos dig.

Vi har fått lite snö idag som syns på min blogg. Men det ska ju töa bort direkt igen.. SÅÅÅ trist

Ha en fin helg vännen
Kram
Christa