28 mars 2009

Beaver trap trail i norråker

Hejsan
Ja då var det lördag kväll och jag har nyss kommit hem från en hel dag ute, vi hade inte tur med vädret, men har man bra sällskap och något roligt att titta på så går timmarna ändå fort=)

lite bilder på dom som kom i mål=)
Det var så roligt att se dom som kommer körandes

Här ser vi två malamuter som är så fina.


Här har vi ett antal alaskan huskys som gunilla kör i mål=) dom har sovit ute i två dygn i tält.











Här har ni min "lilla" nico som var med och titta på,han var så lugn å fin hela tiden, inget rörde han i ryggen.
Till lunch så for vi till erikas föräldrar i stugan och fick oss goda våfflor=) lilla nico fick sig en tallrik oxå=)jami.


Här fick vi sol i två minuter=) då passade vi på att handla lite på marknaden;)
Och tack snälla du erika för allt. Ja kan/hinner aldrig tacka dig för allt underbart fint vi får=)
Du är så genomgo=)
Ha nu en fin helg allihopa, jag ska krypa ner i soffan och mysa under täcket.
Kjamen fjån mej=)

4 kommentarer:

Rebecca sa...

Nu har jag tagit mig i kragen och uppdaterat lite... Hoppas ni haft en underbar dag... Kram från syster yster

Synnøve. sa...

Vilken härlig dag det verkar ha varit.
Tänk att vara med på ett sånt lopp.
Du skulle kanske satsa på det nästa år. Du har fina hundar som drar bra.

Hoppas det är bra med er alla.
Förkylningen är här fortfarande. Får se när den behagar lämna det här huset.
Kramen Synne.

Pixi sa...

Ohh så härligt !! Kram kram =)

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jag har faktiskt turen att få vara ledig idag, men som vanligt har man ju samlat på sig en massa göra saker. En sväng ut ska jag dock hinna med, men tusan vad det började att blåsa.
Vilken mysig helg du hade, norråker by night hi,hi.
Ha en bra dag. Kram