7 mars 2009

Skoter rebus+ tur med jyckarna

Då var det söndag eftermiddag
Och vi har varit ute i snö och blåst med jyckarna i dag.

Jag hade tagit ett jätte fint kort på max när han körde oss men det bidde en film*gråter*Så kan det gå när det går undan;) Men som ni ser nedanför så står sonen 6år och kör mina 4jyckar och jag sitter å mår gatt på fällen;)

Ha en fin söndag kväll allihopa.


(detta var bara ett extra inlägg i inlägget)
Hallå där

I dag lyser solen och vi har varit ute på skoter rebus,man fick köra en slinga på cirka 4km och svara på frågor,(jag hade inte många rätt;)

När man väl tagit sig igenom frågorna så kom vi fram till stortjärn,där det fanns hamburgare och korv att köpa. Mumsig;)
Tog inte så mycket bilder idag,det var en hel del folk,förra året var det inte så där mycket.
Så det var skoj att det kom så pass mycket folk.


Kom många gamla skotrar oxå=) här ser ni två iallafall=)

















Lyckad dag men andra ord.
Skoter leden var lite väl ner körd på vägen hem så jag och lill tjejen hade snö fulla ansiktet=)
Nu ska jag ner och tvätta upp lite rök kläder och ladda om för en hund tur i morgon;)
kjam på er alla

5 kommentarer:

annette sa...

För oss i "södern" är detta med scooterrebus ngt helt främmande, låter kul att folk tar sig ut och gör lite tillsammans och så får Du använda hjärnan lite oxå;)
Ha en bra tur med hundarna imorgon, skönt att Du börjar må bättre!

Ha en skön fortsatt lördag!

Kramen //annette

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Jag är så avis på dig som får åka skoter. Här är det förrenat med dödsstraff att ens prata skoter.
Du får ju inte köra alls här ju.
Såg du mina bilder på bloggen igår.
De med hundarna. Gissa att det var skälligt.

En undran.
Vem är Eddie?
Undrar hur mycket jag missat hos dig egentligen....
Kramen i snön.
Det vräker ner här igen.... Det kommer aldrig bli vår :(

Anonym sa...

Vilken höjdare, den missade jag. Det blev en snabbsväng på f-sjön ist så det slank ju ner en å annan korv ändå. Ha det gott :) Kram

Anonym sa...

Hej!
Kul att det blev en lyckad dag med sol tom och nu är leden sladdad och fin igen.
Kicki

Unknown sa...

Så fina bilder på dig och barnen på eran hundtur!

Kul med skoterrebus..låter som en härlig tur med hamburgare och korv efteråt!=)

*Kram*