20 juli 2009

Gott och blandat

God eftermiddag på er!!
Idag baka jag lite bröd som ska få följa med ut till stugan på fredag;)
Tro inte att jag har nedräkning :P *haha*

Men jag gjorde vanligt italienskt lantbröd, fast jag tryckte i lite vitlök och rev lite ost på toppen.
Vi hade ju sol i två dagar och då passade vi på att vara på campingen här i lövberga.
Fint för barnen där. De kan gå flera hundra meter utan att de blir djupt.

Sen i lördags kväll så var vi på middag och på kvällen åkte vi ner till Vattudalen och badade och grilla korv. Riktigt varm kväll var det.


Det är ju lite stenar men med tofflor går det ju fint.


Deras lapphundsblandras var även med och badade.
I morgon väntar lite extra jobb på semestern igen;) Sen blir det nog ev att åka ut till systers familjs stuga och in till östersund och handla lite på onsdag/torsdag
SEN.....:)
Blir det Stugan resten av semestern;)
Så himla nice.
Så en stor kram från mig så länge.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Vilka härliga bilder =)
Hoppas allt e bra!

Jessica sa...

sv: Va härligt...Jodå de e bara bra..Ha lite problem me diskbråck..

Synnøve. sa...

Om du har nedräkning? Näe det kan jag inte tro alls....
Nu blir jag ju ännu mera baksugen.
Har precis varit inne på en blogg som heter the strange bakery...
Där finns det göttis alltså...

Ska baka wienerbröd idag. Tror jag hihi....

Ha nu en fin dag.
Och du, njut i stugan med familjen.
Storkramen Synne.

annette sa...

Idag torsdag, imorgon fredag då jäklar skall Ni ta Er stuga i Ert ägande, förstår om Du längtar, och sedan blir det väl inget extrajobb under resten av semestern, har varit ute i vår skärgård några dagar och det är underbart att få vara så nära vatten.

Ha det så bra nu!

Kramen //annette