16 juli 2009

Ha ju glömt

Go kväll på je;)
Ja hade ju glömt att jag hade en mobil med bilder oxå=)
Detta är från min,erika och kidzens tur till birsta och ikea.

Tack kära du Erika för allt fin vi fick av dig, jag vet inte hur jag någonsin kan tacka dig=)
Men jag klurar på de=)
Suddigt men kidzen ville inte sitta helt stilla :P

Vi gick efter stranden en dag och det finns mycket fint i naturen, sådana här trä bitar gillar jag väldigt mycket, man kan göra ganska mycket med dom=)



Och något jag inte tänkt på ofta är: stenar....
Men det finns mycket fina stenar, och sådana som sköljs vid stranden blir såååå len.



Så mjuk och sköna dom var.
Ha nu en riktigt fin helg där ute.
Kram på er.
<3<3<3>





1 kommentar:

annette sa...

Tur till Ikea är aldrig fel, finns grymt mkt bras saker där, promenader vid stränder tycker jag mkt om och precis som Du både skriver och visar bilder så finns det massor av vackra saker att upptäcka.
Idag begravning här, men det gick riktigt skapligt!

Ha nu en skön helg, inte så många dagar kvar nu!!

Kramar!

annette