12 juli 2009

Tullingsås gurkor

Hallå på er där ute.
Ja jag har semester;) fast jag ha jobbat lite extra nu under marknaden på ett mat ställe.
Men de var mest bara skojigt fast VÄLDIGT stressigt=)

Vi far runt och provar få oss lite fisk här och där, de e så mysigt att fara ute och ta med lite fika och njuta.

I morse så tog citron saften slut så jag gjorde lite mer.
Det är så gott att ha hemma.
Och en blåbärs kaka till de kanske.


För någon vecka sedan for vi till Carina och fick oss lite blommor och gurkor.
Å gud så gurkerna var goda, Tack kära du/ni för att ni finns.


Nu är det inte länge kvar tills vi får till träde till stugan=)
ÅÅÅÅÅ
Jag längtar som en dåre.
Ha det så bra där ute.
Kram från mig

3 kommentarer:

annette sa...

Skönt att höra ifrån Dej lite, måste ju få höra att Du mår bra däruppe och det gör Du uppenbarligen, att jobba med mat under en marknad det förstår jag kan bli stressigt, men snart så får Du varva ner i nya sommarstugan, den 23.e var det eller?

Ha det bra och hoppas fisken nappar!

Kramar!

annette

Linneagården sa...

Tjena!
Jag är tussig....& har inte orkat tagit mig till dig. Hämta väl ljusen framöver nångång...
Det ser gott ut med citrondrickan du gjort, man kanske skulle pröva det någongång....men när? Hihi.

Ha det bra Cia. Kramiz från mig /madelene

ps. nedräkningen för stugan har völ börjat....

Synnøve. sa...

Godmorgon tjejen.
Ser ni far runt ute och fiskar och har det skönt. Får ungarna nått napp?

Kan tro du längtar tills du får komma in genom dörren på stugan.
Något att se fram emot....

Den citrondrickan ser ut som en riktigt törstsläckare. Hur gör du?

Blåbärskaka är heller inte fel....

Här är det varierat väder vill jag lova. Nu skiner solen.
Nyss regnade det. Molnen är mörka och svarta...

Ha det så gott nu där uppe.
Hälsa ungarna och gubben så hörs vi.
Kramen Synne.