5 september 2008

Utmaning och trevlig helg

1. Vilken mat äter du ofta?
hm,svårt,,kött rätter äter vi mycket av.
2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
både och,jag vill nog helst hjälpa till,men ibland så sitter man väl och väntar och surra oxå.
3. Var sitter du när du bloggar?
jennys svar var bra=) men på en stol,vid data bordet.
4. Köper du ofta triss?
ööhhh typ aldrig.
5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
oj,svårt.....hm.... tror leksand var roligast/bäst på senare år.
6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Hm,jag tittar himla sällan på tv,men nu är det 4:an som gäller (IDOL)
Svara på alla frågor.
Välj ut fyra personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar.
Be dem läsa din...Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen
.
Jag väljer att utmana
Therese
Frida
Hanna
Madde-Linneagården
-annette för hon hade redan gjor den
vill egentligen skriva fler*fniss*
Ha en underbar helg för det ska jag ha.
Kjam
<3

10 kommentarer:

annette sa...

Hallå!

Sorry, har redan svarat på den utmaningen den 3:e september, annars hade jag gärna anragit den för den var lite kul och lagom lång!

Kramen och ha en skön fredagskväll //annette

J....y sa...

Tack för det!
Då "känner" vi dej lite bättre!
Ha en supergo helg, för det tänker jag försöka ha! Kram, Jenny

Synnøve. sa...

Sådana utmaningar är skoj. Men när de blir en mil långa backar jag hehe...
Kul att läsa mera om dig.
Hört nått mera om rottisen?
Jag håller tummarna.
Kram på dig.
Synne.

Pixi sa...

ska oxå göra den ,tack för svaren..vet man lite mer om dej ,hehe..
Nä bruten tumme var det inte ,men en räjäl stukning iaf ,ja vojne säger jag för at det e lite finne i mej ..

Anonym sa...

Hej vännen...
Du, han hundexperten där på tv....
Undrar va han skulle säga om Ozzys plötsliga personlighets klyving
*garvar*
Kolla in filmen på min blogg får de se vad han tillåter.

KRamiz
Ha en forts. bra söndag

Unknown sa...

Kul utmaning och att få veta lite mer om dig.Gillar också kötträtter och köper aldrig trisslotter,för jag vinner ju aldrig*fniss*
Önskar dig en skön kväll!

Kram Maria

Linneagården sa...

Ta & köp dig en trisslott i måra!
Vi ses över en fika i veckan.

Kramis /madelene

H@nn@ sa...

Hejsan.. Länge sen sist, har läst lite på din blogg och belv väldigt fort inne på ett av dina inlägg. Förstår om du är arg/besviken och väldigt kluven.. Jag älskar hundar och skulle gärna ha en engen kennel och typ hundra hundar. Men man måste vara realistisk, jag har knappt tid med min hund som det ser ut nu.. Mår jätte dåligt nu när jag är sjuk och inte orkar aktivera min hund. När jag läser om rottisen så blir jag så upprörd, men ändå såå himla ledsen för hundens skull. Det är ju ägaren som gjort fel och det är inte lätt att ta hand om en hund som man inte känner till 100% och sen en hund som är äldre och inte fått nån grund lydnad. Om man ska ta sig an en sån hund måste man ha erfarenhet och tiden att lägga på denna hund. Förstår om du är sugen, till och med jag belv det. Men som en bra hund ägare vet man att det inte kommer att fungera. Om man nu inte har flera timmar om dagen att bara lägga på honom. Hoppas du tänker på dig själv i första hand och dina hundar, själv vet jag hur det är. Jag skulle ta över en hund som var 6 år och tränad och jobbar som skyddshund. Men i sista minut så ångra jag mig. Vilket var det bästa jag gjort. Visst jag mådde jätte dåligt för hunden var tvungen att tas bort. Men för mitt bästa och min hunds bästa så var det lika bra att inte ta hunden.

Alla tycker att det är onödigt att ta bort en hund. Men man ska även inte känna sig skyldig om man inte kan ta emot hunden själv.

Ha det så bra och hoppas det löser sig..
Kramar Hanna

H@nn@ sa...

Oj.. vilket långt inlägg det blev.. :)

ha det så bra
Kramar Hanna

Christina sa...

Hej vännen
Önskar dig en skön dag
Kram