15 oktober 2008

katten och ett utlåtande

Hallå
Då var det onsdag, min kära vän Veronica är tillbaks på landet och det känns roligt.
I dag så har min son gått runt och fotat hela huset tror jag,vissa bilder var riktigt bra.
Det här på katten blev ju fint!

Då ska ni få höra lite!! Det var några som önskade ett utlåtande;)

Och jag måste ju säga att:

Gelen var skit god,vi åt den med färska frukter och det blev super.

Gröten,den var jätte god oxå,tänkte jag skulle testa med smörgrotta,socker och mjölk och det blev super gott!








Jag äter nog lite väl fet mat ibland,bra eller dåligt... men jag är sådan och jag kommer nog alltid vara det oxå.
Jag lider ju inte av det och kan stoppa i mig i stort sätt vad som helst och vågen visar samma ändå.
Ha nu en riktigt bra dag/kväll.
Kram på er alla där ute

5 kommentarer:

Anonym sa...

underbara bilder!

kolla gärna in hos mig..
all lycka

Unknown sa...

Åhh,så fin bild på eran katt,jättesöt är den där den ligger och myser i soffan!=)

Gelen ser god ut likaså gröten!
Ser smaskigt ut med den där smörklicken,men den måste nog jag avstå ifrån..för jag går upp i vikt bara jag tittar i en kokbok,hahaha.Det är fuskigt ju att du kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt,vet flera därav min bror,han kan äta vad som helst..han har haft turen att alltid vara smal.Jag som älskar mat,måste jämt tänka på vad jag stoppar i mig.=(Men till helgen så brukar jag unna mig lite Lördagsgott iallafall,livet skulle bli bra trist annars.

Jo,du skulle gärna blivit bjuden på middag hos mig i helgen,hade lagat till någon god efterätt också!=)
Ha en skön kväll vännen!

Stor Kram Maria

annette sa...

Såg väldigt gott det Du visar, kan Du äta lite fet så för sjutton gör det, är ju gott och även nyttigt tror jag, ibland missar vi ju näringsämnen för att vi äter för mager mat...

Kramen och ha en bra dag!

//annette

Synnøve. sa...

Godmorgon på dig.
Skönt att höra att gröten föll i smaken. Ska jag sända mera?
När du gör gelen kan du ha frysta bär i skålen, hälla gelen över. Så när det stelnar har du en smarrig efterrätt.
Säg bara till så kommer det mera :D
Finns flera smaker på gelen.
Hälsa resten av gänget hos dig.
Kramen på dig.
Synne.

Linneagården sa...

Godmorgon. Sovit bra!?
Kanske M blir fotograf, bra bild.

Nu ska jag försöka mig på bullar...men skulle behöva putsa fönster istället..

kram kram /madelene
grannen.....