16 oktober 2008

Torsdag och en helt okej dag

Men hej hallå på ji;)
Här har mina kidz gosat ner rottisen.
Han trivs som fisken i vattnet med barnen.

Här har det varit en bra dag,har inte legat på lat sidan iallafall.
När mörkret började lätta i morse så bidde det två cykel turer med jyckarna.
Sen vill Therese att jag skulle ner och fika lite och det passade ju jätte bra eftersom jag skulle ner och hämta mina kidz och göra lite ärenden på byn.
Sen när jag kom hem så kom jag på att jag måste kasta om lite ved i vedboden,det var ganska skönt,ja när det var klart;)
I morgon kommer en gammal god vän, Tina från min tid i Vilhelmina.Ska bli så roligt att få träffas och surra lite. Å grattis oxå=)
Sen ska jag ner och träffa min kära Erika. Hon hade fina planer=)
Och sen ska jag hitta på något med Veronica,hon åker ju ner till götet snart igen=(
Så jag får önska er alla en trevlig helg redan nu!!
Kram på er

6 kommentarer:

Pixi sa...

Men kära hjärtanes! vad du har fått gå igenom mycket!! Finner inga ord!!!....men superglad att du e med oss o att jag får lära känna dej ! Det måste vara tungt emellanåt kan jag tro...tur man har sin egen familj o alla djur iaf...stor lång kraaaaam från mej till dej !!!

Unknown sa...

Men vilken gullig och kärleksfull bild!Han ser ut att trivas väldigt bra att bli ombäddad och ompysslad av dina söta barn!

Läste nyss inne hos Pixi hur du miste din Mor och dina syskon,usch så fruktansvärt hemsk,så tragiskt!Kan inte förstå hur du orkat och du var ju bara barnet själv.

Är också jätteglad att du finns här i bloggsfären och att jag fått lära känna dig,du är en så varm,go och fin människa.Du har sannerligen inte haft det lätt..kan bara ana den sorg du bär på.Tur att du har din familj och dina fina hundar och fina vänner som säkert stöttar och finns där för dig.Kul att du får träffa dina vänner nu,ha det så bra lilla gumman!Vill bara krama om dig nu.

Sänder dig Varma Kramar/Maria

Synnøve. sa...

Godmorgon på dig Cia.
Så fint ni har det på morgon med hundar och barn :D
Nu önskar jag dig en bra dag med fika och besök.
Kommer mail.
Kramen mig.

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ha en go o trevlig helg.
Kram Peter

Anonym sa...

Hej vännen..
Visst är det härligt med djuren.
Ozzy älskar alla människor.
Att han skulle älska katterna jag hämtade hem hade jag dock inte vågat hoppas på.
Men han och , framför allt, Sune är ju hur tajta som helst.

Önskar dig nu en fin fredag.
Önskar att jag osså hade haft en hoper väninnor så där.
Dom jag känner bor alla så låååångt bort..

Ha det gott nu
Kramiz

Anonym sa...

Men hej hallå...
Kikar in denna lördag för att se om du hunnit sitta vid ngn dator.
Hoppas du har ngt riktigt trevligt för dig nu när du inte är här..
Själv har jag varit ute med Ozzy som lekt bergsget.
Annars lugnt idag
Kramis

Christa