13 oktober 2008

Måndag hela veckan och en överaskning

TACK SYNNE
I dag när vi gick till postlådan så var det ett stort grönt paket där,
spännande,det var från norge=)
Minns ni för ett tag sedan att jag var less på all gröt och nu ska vi få prova norsk gröt=)
Helt ortoligt vad fina och trevliga människor det finns!
Sen var det en parfym och två gele paket oxå.
Minns min mor alltid köpte med sådana från norge förr.
Men blåbär har jag nog aldrig prövat,så det ska bli gott.
Underbart!!
Jag är så glad att du finns där borta. Jag lovar att vi ska besöka er framgenom.

Du gjorde hela min dag!!

Hoppas helgen varit fin? Här har vi bara varit hemma och så var jag bort på storriset och hälsa på en sväng i går.
Du ska veta det M: att du är en underbar människa.
I går kväll typ vid 22 tiden så var jag så sugen på en omelett,mest bara för att Gordon gjorde en;)
Så jag slängde ihop en!!
På en höft så blev det så här:
4ägg
1dl grädde
mjölk
nyhlens grillkorv
purjolök
ärter,paprika och majs
riven ost
vitp,svartp,salt
och
En klyfta vitlök
Vilket kvälls fika va?
haha!!
Ha nu en fin dag och en skön start på den nya veckan.
kjam

11 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej. Nu är jag på ett besök igen. Den där omeletten såg inte dum ut, den ska prövas. Tack för receptet.Hoppas att dagen blir bra, jag gör en liten snabbkoll i bloggvärlden innan jag ska med bussen till sta. Gör praktik just nu. Var rädd om er. Kram :o) Psgrattis till utmärkelsen X 2.

Unknown sa...

Hej vännen!Jag har också bara tagit det lugnt i helgen.Har satt in lite matbilder idag i mitt inlägg av det som jag lagat.=)

Mums,omeletten ser ju jättegod ut,så du frestar mig igen,hihi..
men tack för receptet,ska jag prova låter så gott!Ha en bra dag!

Kram Maria

Gårdsromantik sa...

Visst är hon en raring Synne!
Norsk gröt - det måste du lämna ett utlåtande om när du provat.

Kram Maud

Anonym sa...

Jisses va hungrig jag bidde nu...
Såg jätte gott ut.
Ska snart äta lite hemmapyttipanna innan KI box passet ikväll.
Ha en fin kväll
Christa

Synnøve. sa...

Hej Cia.
Hoppas det går bra med gröten. Den är ganska speciel.
Säg bara till så sänder jag mera.
Gelen med blåbär är ganska ny smak. Men smarrig.....
Hoppas du gillade parfymen. Jag handlar från Yves Rocher och fåt ibland dubbelt. Det är bra att ha som presenter. Kom till pass nu :D
Ha nu en strålande måndagskväll.
Dörren är öppen så bara kom :D
Kram till er alla.
Synne.

annette sa...

Visst är hon Go den där Synne;)
Har ju haft nöjet att känna henne ett tag och även träffat Synne i verkliga livet, och det är bara att konstatera att hon är lika underbar i verkliga livet.

Kramen //annette

Anonym sa...

Det är skojigt att få paket, hoppas att den Norska gröten är god och att man får höra vad du tycker om den/Ha en bra dag du med

H@nn@ sa...

Tack så mycket för awarderna..
Du är värd dem med..

Kramar Hanna

Anonym sa...

Halloj vännen..
Hur är läget hos dig denna dag???
Ätit lite för mkt gröt och gele kanske ;) **skojjar bara**

Här är det helt ok..
Har lite pyssel att fixa med idag och så naturligtvis Ozzy rundorna i höstvädret

Ha det gott
Christa

Anonym sa...

Änglen publiserad. Den första av många..
Ha det gott

Kram
Christa

Unknown sa...

Så fina presenter du fick,den gröten skulle jag gärna vilja prova jag med!Sött litet paket!
Ja Synne hon är en människa med ett stort hjärta,så snäll hon är!

Kramkram