24 januari 2009

testar nya leden

Hallå
Då var det lördag och jag har jobbat i morse och sen var det bara hem som snabbast och ut på släden.


Jag och dottern tänkte testa nya leden mot mårdsjön som karlarna i byn fixa till i sommras.
Efter leden var det mycket trampat av älg osv i dag och de syndes på den nya tiken;)

Nu måste jag faktiskt skryta upp lövberga skoterklubb lite för det är väldigt fina leder med skyltar osv här. Jag är inte rädd att köra i villan så att säga. Se här kan vi ta skydd=)









här ligger
dottern
och
mår gott.






Här rinner
vattnet
ännu.





















Här hittar man åt alla håll och kanter










¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Och där bor vi så nu ska vi in och värma oss lite efter en blåsig men ändå trevlig tur.

Ha nu en fin helg allihopa så syns vi snart igen.
kram till er alla


11 kommentarer:

annette sa...

Suck säger jag som vanligt av avund, men jag är inte missundsam mot Er som får uppleva detta underbara med riktig vinter.
Så vackra bilder Du har tagit, skall jag titta på många gånger, här vägrar jag gå ut, det regnar, blåser och är grått...
Ha nu en skön lördagskväll och njut av lite vila!

Stora Kramen //annette

Anonym sa...

Tack för den fina kommentaren av våra leder, idag är alla leder nysladdade igen av våra duktiga "gubbar" Du kan även surfa in på vår hemsida www.lovbergaskoterklubb.zoomin.se
ha det gott.
Andra sidan vägen

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilken härlig dag. Det är inte fel att vara barn i ditt hus...Tänk att få åka hundspann...
Jag kan inte mer än hålla med om vad fina leder vi har. Heder åt alla dom som sköter om att fixa det :)
Må så gott. Kram

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Min???
Den står där den står. Dyrt kalas :(

Chubby Chieque sa...

Fin vistelse ut i vinter väg och den ser så farlig ut för mina ögon.

Du har en liten ting att hämta hos mig, goa du!

kjams!

Synnøve. sa...

Hej Cia.
Tack för turen.
Såg helt underbart ut.
Snö har det kommit här med. Men det blåser ju så man blir tokig....
Förstår det var gott att komma in efter en dag ute.
Ha det så gott på jobbet.
Jag jobbar nu...
Kram Synne.

Rebecca sa...

tycker likadant. Dom svarta e mycket finare! Idag har diesel fått dragit pulka en sväng.. Gud vad det märks att han tycker det är roligt! Kramar till världens bästa syster

Rebecca sa...

vad härligt... får väl se vilken helg jag kan komma å vi drar ut igen.. men då tror jag att diesel får hoppa över.. han kan få springa bredvid..=) det skulle va kul å åka själv så man kan umgås lite... eller vad säger du? Det har snöat rätt bra här oxå.. de e såå härligt... kram kram

Rebecca sa...

jag tänkte jag skulle komma själv... eller rättare sagt jag å diesel.. Annars tror jag inte att man kan slappna av lika bra som när ungar å gubbe e me...*ler*.. Lite egentid med dig vore fint! Händer alldeles för sällan.. Kram kram

annette sa...

Hallå Vännen!

Allt väl idag eller jobbar Du?

Du har en Award och en Kram att hämta hos mej!

Kramen //annette

MOONLOVER´S sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.