22 januari 2009

Snart helg

Hello
ja men då var det torsdag och jag ska jobba lördag och ev söndag så det e mycket jobb nu.
På gott och ont som sakt vad.

Händer inte så mycket nu,men kan berätta för den nyfikne att jag ska göra min 5:e tatuering i april,eller det blir tre st då,ska tatuera mig på magen*läskigt* men det kommer bli bra.Kan ju inte göra lika ont som över revbenen? hoppas jag.*Även E ska göra en så glöm inte att rita;)*
Och Frida den token gjorde till sin i dag=) Mycke tatto nu=)
Nä nog om tatueringar nu.
På lördag blev jag bjuden på kalas,får se om man tar en tur ner med bilen och hälsa på som snabbast iallafall.
Nä nu ropar soffkvalsterna på mig=)
Jag hade ingen vettigt att blogga om i dag=)*fniss* För trött tror jag.
Kjam på ji<3

9 kommentarer:

annette sa...

Mycket pengar blir det snart i plånboken då:) Ocg det är ju inte gratis att göra tatueringar så det blir ju bra, har bara en själv, en liten nyckelpiga på vaden.
Slit nu inte för hårt, lagom är bäst!
STORA KRAMEN!

annette

Anonym sa...

Kul att du varit in på min blogg, nu ska jag börja titta in på din titt som tätt. Kul att följa med i andra vardag.. :) Vad ska du tatuera då?

Kram
Pernilla

Unknown sa...

Så gullig bild med Musse och Mimmi!
Låter spännande med en ny tatuering,har själv funderat på att göra en(min första)Till minne av min son.Har inte bestämt mig riktigt hur den ska se ut,kanske ett hjärta med hans namn i.

Hoppas det går bra för dig på jobbet i helgen,önskar dig en trevlig helg!

Kram Maria

Synnøve. sa...

Hejsan hoppsan..
Då gör vi likadant i helgen...
Jobbar alltså...

Tatureingar ja...
Jag vill,vill inte. Det gör ont...det är dyrt. Men det är snyggt, en del är fula...
Ja du hör...

Hoppas dina blir fina ialla fall.
Ha nu en fin fredag. vi drar över till sverige strax.
Kram Synne.

Chubby Chieque sa...

Du har tur att har jobb. Andra är oroliga för det.

Just det! jobba hårt för tatueringen. Den är väl inte gratis uppe? Kanske billigare.

Jag har min i höger axeln och den fick jag av goda vänner när jag fyller jämnt. Jag skulle vilja ha en till nära skinkan men gubben grubblar om den. Vi får se.

Ha en kul helg och hoppas alla mår bra.

Bamse kjams!

Anonym sa...

Här börjar allt äntligen bli lite ljusare igen.
Förhoppningsvis är jag mitt vanliga jag igen inom kort.
Det känns så.
Många kramar
Christa

Anonym sa...

Hej hej igen! Ja jag o Anna flyttar in i Karamellens gamla lokaler. Men Djurdoktorn kommer oxå att finnas kvar på Näsvägen så det är bara att välja själv vart man vill gå :) Men jag kommer väl att utöka mitt butiksortiment så välkommen in och kolla på det eller om du behöver ett bad till en hund fixar jag de :)
Trevlig helg!
Kram Pernilla

Anonym sa...

Kul med sibben förresten! Vart är den ifrån? Bild vore roligt att se...Har du annars två am och två rottisar? Hur går det med dragträningen?

Mvh
Pernilla

Rebecca sa...

ja i helgen e jag ledig.. Så himla skönt. Idag ska jag åka å köpa en dragsele till diesel.. Sen saknas bara pulkan..=) STOR kram till världens bästa syster! Jobba lugnt!