18 januari 2009

Underbar helg

Hej hallå där ute.
Hoppas ni har haft en fin helg?

Vi åkte ju till stugan,skulle åka på fredagen men på fredag morgon hade vi -35 så min bil var inte startklar;)
Men på eftermiddagen så vakna den till liv och jag kunde fara ner och handla inför helgen.
Så åkte vi på lördag morgon istället,









Lite bilder från helgen!!








Sen så i dag kom min kära frida hit så vi tog oss en redig tur på nästan 2mil(1.8mil)
Förts åkte vi upp på gåxsjön och sen for vi ut på flåsjön.
Frida fick testa köra oxå och det gick jätte bra, nja vi hade ju några ställen jag trodde jag skulle dö men det gick bra=)




Det var riktigt fint väder och roligt hade vi. Tror jag?*haha*













Så av sluta vi turen och kör mot solnedgången! det var en underbart rolig tur. man gör inte mycket annat än att skratta när man är med Frida=)


Nu sover hundarna skönt i sina kojor än en dag;)
Ha en fin vecka på er där ute.
kram

12 kommentarer:

H@nn@ sa...

Hejsan, Oj så härligt!! man blir ju såå sugen på att vara ute hela dagarna när man får se sådana bilder. :) Hoppas ni har haft det bra under julhelgen och all stress som har varit..

Kramar Hanna

H@nn@ sa...

Hej igen, glömmde skriva va fin din blogg blivit.. Riktigt snyggt med svart och vitt..

Ha det bra..

Kramar Hanna

annette sa...

Oh, vad jag blir avundssjuk på vilka mäljigheter Du har till fina upplevelser där upp i Norr, och det som är så kul är att Du verkligen tar vara på möjligheterna, vilken härlig helg för barnen oxå, att få uppleva allt detta underbara, minnen som kommer att prägla hela deras liv.
Underbara bilder, längtar upp!!
Stora Kramen //annette

Anonym sa...

Hallojsan!!!
Det var en tung resa hem john blund ville som hälsa på.Men de var TOK ROLIGT å köra.Det måste jag göra igen.Du kanske borde ha hjälm nästa gång.hihihi
Ne du Cia du får nog skaffa några fler så jag får mig ett eget spann...
Kram Frida

MOONLOVER´S sa...

Till Frida=)
Jo man kanske ska ha hjälm ibland;)hihi. det var super skoj att du kom och körde lite i dag;)me like you. kjam

Chubby Chieque sa...

Åhhhaaa... vilken härligt väder och omgivningen. Önskar man får uppleva sånt ngn gång.

Kul att man får var med familjen ngn helg och hade det kul eller hur?

Många kramar...
PS.
Säg till om du är i Stockholm så kan vi ta en sväng §:-)

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Det verkar ha varit en riktig kanonhelg. Tur att kylan la sig, det var ju lite väl kallt.
Gissar att det var jättekul att köra skoter...Härliga bilder. Kram från mig

Pixi sa...

Oj vad härligt ,men lova mej att ta det lugnt på isarna,det har ju hänt lite olyckor så det vill vi inte mer! Kram på er ,pussa alla voffsen!!! =)

Rebecca sa...

Ja det har ju bara varit jobb för mig i helgen... Men det ser ju ut som att ni har haft en underbar helg...*ler*.. Jättehärliga/fina bilder... Kram kram

Rebecca sa...

Ja det har ju bara varit jobb för mig i helgen... Men det ser ju ut som att ni har haft en underbar helg...*ler*.. Jättehärliga/fina bilder... Kram kram

Ulrica sa...

Vilka härliga bilder - både hundspann och skoter. Snacka om att en stockholmare blir lätt avis.

Gårdsromantik sa...

Ser underbart ut - men det var väl inte 35 - när ni var där?

Kram Maud