13 februari 2009

En kram på....

Alla hjärtans dag
Jag vill ge er alla som tittar in en STOR kram på alla hjärtans dag.
Det är så roligt att ni följer min blogg;) (även ni anonyma)*hihi*

Titta så fina hjärtan mina barn har knåpat ihop=)
För min del i kväll så står snus och kaffe på schemat;) de e mitt levebröd=)
Imorgon ska vi fara ut och grilla,och må gött.

Så då får inte lilla nico ligga på latsidan;) eller liten är han ju inte längre*hihi*


Den här blomman har jag inget namn på men fick den av mina kära släkting och jag gillar den så himla mycket.
Så den får avsluta mitt inlägg i dag så syns vi mer i helgen=)
Glöm inte tävlingen hos Camilla;)
Kjamen från mig
<3

9 kommentarer:

Chubby Chieque sa...

En stor kjams på dig och önskar Er en riktig skön natt.

Ha en underbar VD för imorgon och hoppas Ni har kul med snön.

Ungarna är så artistiska och vovven ser ut som på vykorten §:-)

Får jag klappa?

Alltid kjams min vän!

Bloggullet sa...

Såna gulliga kort dina barn har gjort. Kramar tillbaka och ha en skön alla hjärtans dag.
Kramar

Synnøve. sa...

Sänder en hjärtekram tillbaka till dig.
Ha nu en kanonlördag.
Med massor av bus och kos.
Med snus och kaffe :D
Kramen Synne.

Rebecca sa...

Ha en kanon alla hjärtans dag! Vi ses nästa helg. Då bjuder jag på smörgåstårta...=) Många kramar från syster yster

Unknown sa...

Hej gumman!Jättesöta hjärtan dina barn gjort,så duktiga dom är!=)

Nico är fin,han ser ut att må så bra på bilden.=)

Blomman är så grön och fin,ser ut som en blomma som min syrra har..och hon har massor av palmliknande blommor och en palm tom..så man tror man är i söderhavet när man vaknar på morgonen,så mysigt.=)

Men gumman ditt leverbröd..va!!=O
Önskar du och dina barn var här just nu så skulle jag bjuda er på både semlor och chokladhjärtan..och så har jag gjort palt idag som ni skulle få smaka på*ler*

Ha en underbar Alla hjärtans dag,
Stor Kram Maria

annette sa...

Kjamen på Dej själv, här är det kaffe och cigg som är levebrödet;)

Ha det så skönt i vinterlandet!

kram //annette

Anonym sa...

Hej min underbara!!
Hoppas hela familjen har en underbar hjärtedag tillsammans, o att ni varit ute med hundarna i det fina vädret!
Tack för i torsdags, det var det roligaste som hänt mig på väääldigt länge! Du är den bästa (och finaste) vännen i heeeela värden!
Kram på er!
/e

Anonym sa...

KRAM & GOD NATT MIN LILLA VÄN. SES I MORGON!?
//madelene

MOONLOVER´S sa...

TILL E=)
ja det var jätte trevligt,du e så go=) vi hörs något framgenom,du lär ju vila ha upp tapeten snart oxå va=) kjamen