15 februari 2009

Spännande dag i dag

Vilken underbart solig och fin helg
Toppen väder är vad det är nu=)
Man njuter som en dåre av att vara ute nu och må gott.
Här får ni lite bilder från går dagen.



















Man ville inte hem igår



















































Gott och grilla korv och göra klämisar















































jag högg mig lite ved oxå=)









Några från byn kom dit och grilla korv oxå så det var trevligt.
Sen har jag ju fått en utmärkelse av syster för en tid sedan=)
Regler: lista 5 saker du inte kan vara utan och ge vidare utmärkelsen till 5 bloggvänner.
  1. Mina familj,syster och hundarna
  2. Snus
  3. kaffe
  4. MAT=)
  5. Friskluft
    SÅ det var ju inte så svårt=

jag ger den vidare till alla som tittar in i dag=)

Idag har jag fullt upp,ska hälsa på lite här och där och så måste jag hinna med att fara ut med hundarna i finvädret=)

kram på er alla

9 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ni verkar ha varit en kanonhelg. Det här är livet, bästa tiden på hela året. Vi var på Fångsjön igår. Kanon. Må så gott. Kram

annette sa...

Visst är det underbart nu, det är den finaste tiden på året,så underbart att få följa med på Era turer och få njuta av allt vackert och ocjså få se Dina härliga barn som får uppleva så i naturen.

Kramen på Dej!

annette

Anonym sa...

Hej! Känner att jag måste lämna ett litet avtryck =) Brukar vara inne och läsa emellanåt. Tänkte passa på att tacka för det söta mms:et på alla hjärtans dag! Ser ju att ni har det jätte-härligt ute i solen med hundarna. Själv är jag otymplig som få just nu. Skönt att det bara är ca 3 veckor kvar nu. Vi har precis sålt vår skoter och ska köpa turskidor + syskonpulka istället, så jag hoppas verkligen på en frisk och snäll bebis, så att vi kan åka ut så fort som möjligt! Stor kram från Tina

Anonym sa...

Hej hej! Tänkte jag skulle lämna en liten kommentar nu när jag hittade till din blogg från Facebook:) Fina bilder du knäppt på vovvarna. Enigma ser riktigt välmående ut, tycker hon ser mycket grövre ut i kroppen nu:). Du tränar väl med henne för fullt antar jag:). Mvh//Eva

MOONLOVER´S sa...

TILL TINA
hallå där
ja just jag=) de e nära nu=) spännande,du skick väl ett mms med bild på den lilla när den väl är ute=) Jasså de blir skidor=)haha,ja de passar nog dig;)
kram

Pixi sa...

Alltså man tror inte det e sant att det jkan vara så vaaaackert!!! Shit vilken lyckost du e som får bo där uppe o ha ett eget hundspann!! Kul att du ska baka den ,ja den e verkligen enkel o god !kraaam =)

Anonym sa...

Hallå där. Nu var de ett tag sedan jag var in och titta igen. Ha de så bra. Kram Ewe

Synnøve. sa...

Hej på dig där långt uppe i norr.
Det var en fin tur jag fick följa med på. Kul att se ni är ute och har det mys.
Ungarna får en uppväxt som är få förunnat.
Hör av mig snart.
Kram Synne.

Chubby Chieque sa...

Ser så hjärligt ut! Ahhh... jag blev verkligen förälskad i dina hundar. Dem är så fina.

Opps! försiktig med att hugga ved §:-), TUFFING! ;-)wink

En BAMSE kjams!