13 augusti 2008

Hund inlägg

Här är min lilla prins som fick papper från Svenska rottweiler klubben i dag,med mental test
beviset!
Och att dom inte hittar uppfödaren till min hund så jag måste söka honom själv*suck*
Men jag är super glad att vi har en så fin och stabil rottis kille!



Här har ni hundgästerna. Det var lite skillnad när man gick ut och gick, dom behövde inte gå lika långt om man säger så;)



Och så känner man ju att man inte är van att ha små hundar i huset.

ena hunden tog kudden min och andra hunden täcket, sånt e man inte van;)

4 kommentarer:

Pixi sa...

ja det e skillnad på storleken,vi har det så här hemma ,de små kan man hitta överallt..hehe

annette sa...

Vilka "gäster " Du har som snor kuddar och täcken för Dej!

Tack för författarnamnet.


Kram och ha en bra kväll!

//annette

J....y sa...

Hehe!
Ja, det känns igen!
Klart dom ska ha täcke och kuddar....Hmmm!
Jättesöta e dom!
Kram och gokväll!Jenny

Anonym sa...

Hej!
Googlade på rottweiler och hittade din blogg:) Vilken fin kille du har! En eloge till dig som förstår vikten av att mental testa sin hund, utan att din uppfödare behöver pusha och tjata direkt...
Är rottis uppfödare själv och tar mental testerna på största allvar. Det är ju ett så bra redskap på att utvärdera kullen. Hoppas du får tag på din uppfödare och all lycka till i framtiden!
vänliga hälsningar, Leila Huseinagic