16 augusti 2008

I morgon är en rolig dag

Go`kväll
Hundar åter hundar=)*haha* de e ju trots allt mitt liv.
Men jag vill visa stolt denna Alaskan malamute hane som är far till min nya Nico.
Dom fick ta bort denna hund för två veckor sedan,han hade slitit av korsbandet,och vetrinären visste inte säkert att det gick att op,så ägaren valde att ta bort honom då han är 10år och op kanske inte änns fungera.Men han fick ju många fina år och var en kung på utställningarna=)
Jag är glad att jag hann köpa en valp efter honom;)
Ja och i morgon drar jag och ställer denna tik! Synd att hon är lite dålig i pälsen,men hallå=) det är ju på skoj;)

Ha en fin söndag allihop.
Kram

5 kommentarer:

annette sa...

Lycka till imorgon (även om det är på skoj)

Håller tummarna!

Kram och fortsatt trevlig Kväll!

//annette

Chubby Chieque sa...

Kul att ställer upp hundarna. Dem är ju så goa.

Gillar din tik. Synd att gubbe min är pälsallergiker §:-(

Kram på dig denna kväll,
//chie

Unknown sa...

Så fina bilder på hundarna,dom är sååå vackra båda två!Lycka till på utställningen,fast det bara är på skoj!=)Ha en jättebra dag!

Ser att du gillar Ceasar,tycker också han är grym..ska kika in på länken.Jag tittar alltid på hans program"mannen som talar med hundar"han är ju helt fantastisk att få "pli"på hundarna,jag diggar honom skarpt!=)Må så gott!

Kramis Maria

J....y sa...

Vilken skön inställning till utställning!
Bara på skoj! I LIKE!!!!
Med den inställningen kommer man nog längst faktiskt...
Men ändå....LYCKA TILL!
Kram, Jenny (-:

annette sa...

Inte ett dugg nyfiken;) Hur har det gått idag?

Såg att Du bor i Jämtland, hur har Ni det i Norr, har Ni haft lika mycket regn som vi i sommar?

Har tänkt mej uppåt Härjedalen i mitten av september, men inte om det är lika mycket vatten uppåt som vi har här i markerna, för då blir det ingen njutbar vandring.

Kramen //annette