25 augusti 2008

Måndag och ny vecka

På något vis så har jag i sommar blivit fäst vid olika mjölk och socker set.
vet inte varför men kan ju vara därför jag gillar kaffe så mycket.
Två olika set och båda är köpt på Linneagården vilken tur att man har en sådan loppis så nära;)


Då var det måndag igen och våran gäst hund e fortfarande kvar!
Han passar ju inte hos riktiga draghundsfolk då han hellre ligger inne bland människor.
Få se om han åker på onsdag nu då!

Annars är väl livet bra,min dotter får ta bort stygnet på onsdag och så fyller hon 3 år i slutet av veckan,jag kan inte fatta att det redan gått 3år sedan hon föddes! Känns som det var förra året ju.

Nä nu måste jag ta mig i kragen och gå ut.
Ha en fin dag
Kjam

7 kommentarer:

Pixi sa...

tur att det inte var så stort jack din lille tös fick...fin hund ni haft på besök!! Kolla in tant animalia..det e en käck kvinna!!!tror du kommer att gilla henne..hehehehe..=)

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Ha det bra själv,här är det strålande väder.
Kram Peter.

annette sa...

Ja, sådana set Du visar gillar jag också även om jag själv kör med svart kaffe!!

Jenny brukar jag inte gå in till så ofta, men vad jag förstår så har hon av någon anledning raderat sin blogg!

Kramen //annette

Skatan sa...

Hej! KUl att du hittade hit till mig : :)

Sov gott och på återseende en annan dag!

Synnøve. sa...

Ibland får man samlar dille på olika saker.
Men det är ju bra om det är nått man kan använda hehe...
Tack för dina mail.
Jag ska se vad jag kan göra för att det ska gå bra. Men ville väl bara få bekräftat att jag gjorde rätt.
Du är en knupp :D
Kram på dig vännen.
Synne.

J....y sa...

Hello!
Ja du...tiden går och barnen växer och frodas...Tur det inte "syns på oss"...Haha!
(mina är 27 och 17...Huv´va!)
Hoppas det går bra hos doktorn på onsdag!
Har dom hittat någon "som vill ha" gästvovven nu då?
H*n är ju väldigt vacker...hoppas han får det bra..

Mitt kaffe sörplar jag kolsvart, men jag skulle behöva gå på loppis och göra ett fynd av det slaget...har bara sockerskål och gräddsnipa i "bästaste" porslinet, och man kan ju behöva något till "vardagsgästerna" också..
Ska tänka på det!
Ha en skön tisdag...här ösregnar det och dagen fortsätter i städ och målartakterna.
Fast ryggen tycker att "vi ska gå och lägga oss igen"!
Sitter nu och hoppas att pillerna ska börja verka, så jag får färdigt här nån gång.
Vad man hittar på va?
Kram, Jenny

Unknown sa...

Så söta loppisfynd du gjort,jättefina!=)

Söt hund ni har på besök,hoppas den får ett bra och passande hem!

Skönt att din dotter får ta bort stygnen och att hon inte skadades allvarligare,hemsk med sådana olyckor ju,fy!

Kram Maria