29 augusti 2008

Ro i kroppen och krämbullar

Trevlig helg på er
Nu har äntligen min gäst hund fått ro i kroppen och börja trivas,och det förstår jag för hon vi kom hem till var så trevlig och fin!
I Onsdags så kom min vän Erika hit för att gratta lilltjejen och så titta vi i lite recp och jag blev så sugen på att baka krämbullar igen,så det bidde så att jag tog och baka lite i går på morgon kvisten.
I går var en bra dag men trevlig besök och fina saker fick hon oxå. TACK för allt.
Nu vill jag hälsa Veronica välkommen hem till sverige,jag var inte ett dugg avis på bilderna du skicka;)
Ha en fin helg nu alla.
Kram på er
<3

8 kommentarer:

J....y sa...

Skönt att höra att hunden trivs bättre! Håller tummarna...

Koppla nu av efter bullbak och kalas, och ha en trevlig helg!

Kram, Jenny

Anonym sa...

Hallo,de såg inte helt fel ut med de där krämbullarna.De kanske skulle göra mig lite piggare,en förskylning som börjar krypa fram.
Har suttit och snokat runt lite men om man vill söka på folk,hur gör man eller typ söka folk som har hund som intressen.Jag e inte duktig alls på denna sida.

Kjam kjam Frida

Unknown sa...

Så skönt att hunden börjat trivas bättre,jättebra!=D

Kul att din lilla tös fick en fin födelsedag med tårta och fina presenter!

Mums,sååå goooda krämbullarna ser ut,vill ta en bit ifrån bilden med mig..eller två,hihi,dom är säkert mumsiga,blir alltid så sugen när jag kikar in och du har bakat något gott,hihi

Hoppas du och din familj får en fin och mysig Helg,ha det så bra!

Stora Kramen Maria

Unknown sa...

Ps,blev sååå rörd och glad för din fina kommentar,vill ge dig massor av kramar jag med!=)

Mmm,tror jag tar en bulle med mig igen innan jag går,hihi

Kram Maria

Chubby Chieque sa...

Jätte kul att höra att vovven trivs!

Hmmm... bullarna gjorde mig sugen, nu så sent på kvällen §:-))

Hälsar dig en skön fredagskväll,
//chie

annette sa...

Bakar Du sådana själv?? Du är duktig Du;)

Skönt att vovsen börjat trivas, vore ju för tragiskt annars!

Ha ne en skön kväll!

Kramen //annette

Synnøve. sa...

Såg gott ut....
Smakade det bra?

det var gott att höra att jycken börjar finna sig tillrätta nu.Ett lyckligt slut med andra ord.
Sköt om dig nu.
Kram mig.
Synne.

Pixi sa...

Mm vad gott!!! Kul att hunden trivs ..häls sötisen o grattis i efterskott ! Kram =)