22 augusti 2008

Ont öra och award

I går hände det något hemskt här*gråter* hemma.
Min lilla tjej som snart blir 3år ramla in i en byrå,så hon fick en jack på en halv cm minst,jag är skit känslig för sådant så jag mådde inte bra om man säger så!
Hon fick fara och sy ett stygn i örat i går kväll,men i dag är det full fart igen,så hon har ju inte så ont men det var hemskt att se örat när det hände,såg ut som någon klippt ett jack rätt in*huvva*
Tur hon är tålig min lilla tjej!!


Jag har fått 2 st awards till=)

Är det inte underbart så säg,dom kom i rätta stunden oxå,efter allt detta med dottern hänt.


Tack Snälla Jenny,du är en underbar bloggis som jag tittar in till flera gånger om dagen om jag har möjlighet till det.

Mycke som Jenny skriver i hennes inlägg håller jag med om så ni kan ju titta in dit;)

Och dena award hade väl regler=) opps måste titta in det sen då;)

Men hur som helst så underbart tack till dig Jenny! Jag gillar dig skarpt.

Jag vill ge dessa vidare till dom som vill ta i mot den!
Alla är värd den så ta för er!
Kjam

11 kommentarer:

J....y sa...

Blås på lilla örat från mej...Stackars henne. Tur dom e lite "tåligare" än vi "halvsjåpiga" vuxna.
Klart som tusan att man blir helskraj när sånt händer..och dessutom ens egna små gryn!!
Skönt att höra att hon är pigg i dag igen..
Tack för dina rara ord här...jag sänder samma ord tillbax till dej!
Kram och ha en mysig fredagskväll! //Jenny

annette sa...

Så skönt att det gick bra med Din lilla tös, är ju alltid otäckt och oroligt innan man var skadans omfattning, ofta blöder det ju mycket så man inte kan se riktigt vad som skadats!

Grattis till Awarderna!

Ha en skön fredagskväll!

Kram //annette

Chubby Chieque sa...

GRATTIS! många awarder fick du? Nu visar den att du är en värd bloggare som alltid kommer och tittar förbi.
Lämnar tassarna i torrt och vått.

Bra jobbat tjejen.

Ha en skön helg!

Anonym sa...

Hej tjejen!
Känner att jag måste lämna ett litet avtryck. Läser ofta, men nu när jag inte bloggar själv, har jag blivit latare på att komentera. Har Frida flyttat till ström eller hur gick det med det?
Svara gärna på mailen:
tina_schander@hotmail.com

Skicka inga fw till mig, jag läser dem aldrig. delitar direkt, så att du vet
Kram Tina

Anonym sa...

Du får krama lilla Disan från mig och hoppas örat biter ihop och blir pigg igen.
Men ingen jack.... för mig nu.Vill ju ha en valp sen när Rockan flyttat till Flugan.Om du minns henne.
Ikväll är det dricka vin och äta gott hos Dino,hon hälsar.

KJAM KJAM till dig Dis och Max.PUSS!!
/Frida & Rockan

MOONLOVER´S sa...

Till Frida
Du får hälsa tillbaks,jag ringer dig något i dag så jag får höra hur kvällen varit. kram

Unknown sa...

Fyyy så otäckt det som hände din lilla tjej,så hemskt!Skönt att hon inte verkar ha ont iallafall,men klart man blir chockad när en sådan hemsk olycka händer!=(

Grattis till dina Awards,dom är du väl värda..gulliga Du!!!Tack för att du vill ge dom vidare till oss,så fina dom är..visst blir man glad!Du har ju en så fin blogg också med fina bilder och goda recept..du är sååå duktig fina Du!

Tack rara söta för fina ord inne hos mig,blir väldans glad för dom..ja jag är riktigt stolt över att jag lyckats gå ned i vikt,bara att kämpa vidare..allt känns ju så mycket lättare också!=)

Önskar dig en fin eftermiddag och en skön Lördagskväll!

Stor Varm Kram från Maria!

Synnøve. sa...

Hej vännen.
Grattis till dina utmärkelser.
Visst är det kul att få.
Hoppas att allt är bra hos dig.Jag har lite hundfrågor jag skulle behöva ha hjälp med. Kan du inte höra av dig till mig på mail. Min adress ligger på bloggen.
Tack för blåbärskakan, den såg god ut.
Menar du att du plockat 10-12 liter blåbär? Hur länge höll du på då?

Tack själv för utmärkelsen jag såg jag fått av dig.
Den värmer.
Kramen vännen.
Synne.

Anonym sa...

Hej min it-tekniker...
Nu har jag hittat till min lilla blogg men jag är inte riktigt haj på den än.Får nog dra och köpa en dator så jag kan lite mer.
Pöösss....

J....y sa...

"Spökar omkring" lite och talar om att jag fortfarande finns...
Mvh Tant Animalia (-;

Linneagården sa...

Här har det hänt massor....men nu kan jag hänga med i blogg-svängarna igen!

Trevlig kväll. Kram från mig